یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: لرستان متأسفانه پنجمین استان از نظر تملک واحدهای صنعتی توسط بانک‌ها در کشور است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، بختیار رازانی در نشست مشترک با «محمدرضا ملکشاهی راد» نماینده مردم خرم‌آباد که صبح امروز در محل دفتر شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان انجام شد، ضمن ارائه گزارش کلی از عملکرد شرکت در استان به فعالیت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان در زمینه احداث و توسعه شهرک‌های صنعتی در استان و همچنین فعالیت‌های انجام‌شده در خصوص توسعه صنایع کوچک و متوسط و رفع موانع تولید و مشکلات صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی استان پرداخت.
وی در ادامه ضمن معرفی شهرک‌ها و نواحی صنعتی موجود به مشکلات مکان‌یابی نامناسب بعضی شهرک‌ها مانند الشتر، پل‌دختر و بروجرد 2 اشاره کرد و افزود: شهرک‌های مذکور جزء شهرک‌های تقاضامحور نبوده و تاکنون استقبال برای سرمایه‌گذاری در این شهرک‌ها وجود نداشته که با پیگیری‌های به عمل آمده مقرر شد شهرک بروجرد 2 به منطقه ویژه اقتصادی بروجرد واگذار شود و پیگیری جهت استقرار متقاضیان سرمایه‌گذار در شهرک الشتر نیز به عمل آمده است.
رازانی با اشاره به مشکل واحدهای راکد و تعطیل که در تملک بانک‌ها هستند، گفت: ما متأسفانه پنجمین استان از نظر تملک واحدهای صنعتی توسط بانک‌ها در کشور هستیم که در استان لرستان 85 واحد در تحت تملک بانک‌ها می‌باشند که 62 واحد با زمینی به میزان 24 هکتار در شهرک‌های صنعتی استان می‌باشند که در این زمینه همکاری بانک‌های عامل استان در حل این مشکل ضروری می‌باشد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان اظهار داشت: هر گونه سرمایه‌گذاری در استان بایستی بر اساس اسناد بالادستی و آمایش صنعت استان صورت پذیرد چنانچه سرمایه‌گذاری بر اساس پتانسیل‌های استان باشد ارزش‌افزوده بیشتری در پی خواهد داشت که با مطالعات انجام‌گرفته امیدواریم با تدبیر و کمک نمایندگان عزیز با تجمیع این صنایع بومی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به توسعه استان و تولید و اشتغال کمک شود.
وی گفت: استان لرستان از نظر صنایع تبدیلی، صنایع کانی غیرفلزی، صنایع غذایی و دارویی، صنایع شیمیایی و فرآوری سنگ و گیاهان دارویی دارای مزیت نسبی است و زیرساخت‌های لازم برای استقرار این‌گونه صنایع در شهرک‌های صنعتی استان فراهم می‌باشد.
 
افزایش امنیت و معیشت مردم زیر سایه توسعه زیرساخت‌ها
در ادامه این دیدار ملکشاهی راد نماینده منتخب مردم شهرستان خرم‌آباد و دوره و چگنی در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از فعالیت‌های انجام شده توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان لرستان اظهار داشت: فراهم ساختن زیرساخت‌ها در بخش صنعت و جذب سرمایه‌گذار و رونق تولید و اشتغال در شهرستان‌های استان باعث افزایش امنیت و معیشت مردم استان می‌گردد.
وی ضمن بر شمردن مزیت‌ها و مشکلات این شهرستان‌ها در بخش صنعت افزود: امیدواریم با تعامل مدیران دستگاه‌های اجرایی و ارائه طرح‌های مؤثر به نمایندگان مردم در مجلس از این پس شاهد توجه ویژه به بخش صنعت به خصوص صنایع بومی در شهرستان‌های استان باشیم.
ملکشاهی راد در ادامه با تأکید بر لزوم رفع موانع و مشکلات موجود بر سر راه توسعه صنعت آمادگی و حمایت کامل خود را جهت پیگیری و حل مشکلات شهرک‌های صنعتی اعلام نمود.
در پایان این نشست مقرر گردید در هفته آینده جلسه‌ای با حضور نماینده منتخب مردم شهرستان خرم‌آباد و دوره و چگنی در مجلس شورای اسلامی، روسای بانک‌های عامل، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان و مدیران واحدهای صنعتی که واحد آن‌ها به تملک بانک درآمده‌اند تشکیل و به حل مشکلات آنان رسیدگی تا مجدداً این واحدها احیا شوند.

دیدگاه‌ها  

#1 آرمین 1396-02-06 22:26
آقای ملکشاهی راد چرا اینقدر شهرما از لحاظ صنعت واشتغال ضعیف هست؟ چرا هرچی خیابون های خرم آباد زیر و رو می کنیم یک کار ساده گیر نمیاد؟ درب همه مغازه هاو بوتیک ها نوشته به یک خانوم نیازمندیم!نه اینکه حسودیم بشه ولی واقعااینا حرمسراباز کردن :o شعار بسه یه کارمفید انجام بدید،جیب جوونای این شهر از سرحسن کچل تره :sad: تاکی دستمون توجیب باباباشه؟ اونم با این همه سال تحصیل!! آقای بیرانوندی که اون همه شعار دادی الان کجایی؟ همچنین شما آقای ملکشاهی چهارسال قبلتون دوره احمدی نژاد که کاری نکردید حداقل الان یه کاری کنید
نقل قول کردن
#2 کلانشهرخرم و آباد 1396-02-07 06:34
این جهش پیشرفت در 6-7سال گذشته را به همه مردم با غیرت و فهیم خرم آباد تبریک می گویم.
نقل قول کردن
#3 مهدی 1396-02-07 08:24
بیرانوندی نمایندگی مجلس را رها کرده و رفته دنبال تبلیغات برای روحانی !
پس رای ما چی شد جناب بیرانوندی !
شما قرار بود نماینده مردم باشی نه نماینده دولت !
اگر اینطوره رای ما را پس بدید !
فعلا که فقط ملکشاهی راد پیگیر مشکلات است و با برنامه پیش می رود ولی از شما خبری نیست ؟؟
نقل قول کردن
#4 علی 1396-02-07 09:43
آقایون نماینده، آقای استاندار، خواهشا فکری به حال کارخانه ژنراتورسازی بکنید واقعا به معضلی برای مردم منطقه تبدیل شده، آخه کی کارخانه بلاتکلیف وسط شهر دیده؟؟؟ از پایگاه خبری محترم یافته عاجزانه تقاضا دارم گزارشی از وضع این کارخونه بگیرن بخدا دیگه مردم رو خسته کرده!
نقل قول کردن
#5 مهدی 1396-02-07 18:13
خدارو شکر که یکی از نماینده ها دردمردم را میدونه ودرموردش حرف می زنه حتی اگر کاری نکنه میدونیم که هست واین باعث دل گرمی ما میشه،راستی ازنماینده روحانی کسی خبر داره کجاست سلام مارو بهش برسونید .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا