یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان گفت: مشکلات هشت واحد صنعتی فعال در حوزه بهداشت، کشاورزی و صنعت لرستان بررسی و تعیین تکلیف شد.
تعیین تکلیف هشت واحد صنعتی مشکل‌دار لرستان
به گزارش پایگاه خبری یافته به نقل ایرنا مهرداد غضنفری روز شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سالن جلسات استانداری لرستان افزود: شرکت البرز گاز، شرکت یخچال سازی خرم‌آباد، شرکت صدر فولاد، کلینیک ابن‌سینا و شرکت کیان پارت آرا ازجمله واحدهای دارای مشکل لرستان هستند که برای رفع مشکلات به بانک‌های عامل ارجاع داده می‌شوند.
وی گفت: مشکلات برخی از این واحدها درزمینهٔ برق و گاز است و برخی دیگر نیاز به کار کارشناسی بیشتری دارند لذا نتیجه در کارگروه بعدی اعلام می‌شود.
وی بیان کرد: بانک‌ها در صورت اجرا نشدن تعهدات از سوی واحدهای تولیدی قبل از هر اقدامی دستور لازم را به دبیرخانه ستاد صادر می‌کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان افزود: تائید مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بر اساس نظریه کارشناسی است و با حضور دستگاه اجرایی و واحد تولیدی انجام می‌شود.
وی ادامه داد: مصوبات ستاد تسهیل در فاصله زمانی مشخص باید تعیین تکلیف شوند و در صورت مراجعه نکردن واحدهای مشکل‌دار به دستگاه‌های مربوط، موضوع باید به دبیرخانه ستاد اعلام شود.
غضنفری گفت: بانک‌ها برای رفع موانع در جلسات ستاد تسهیل در مورد واحدهای تولیدی مشکل‌دار همکاری کنند.
 
٤٣١ مصوبه ستاد تسهیل در لرستان عملیاتی شده است
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان نیز در این نشست گفت: ٤٣١ مصوبه از ٧٢١ مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان محقق شده است.
محمدرضا صفی خانی افزود: ٢٠١ مصوبه در دست اقدام، ٧٦ مصوبه دارای متقاضی و تنها ١٣ مصوبه انجام‌نشده است.
وی ادامه داد: ٤٠ هزار میلیارد و ٩٠٠میلیون ریال در قالب ٣٢٤ مصوبه در سامانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان لرستان سرمایه‌گذاری شده است.
وی بیان کرد: ١٤.٥ درصد تعداد پروانه بهره‌برداری در استان لرستان توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت صادرشده است که یک‌هزار و  ٨٥٦.٥ رقم سرمایه‌گذاری آن نسبت به مدت مشابه پارسال بوده است.
وی گفت: بیش از ٤٦ درصد از سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در کشور در حوزه صنعتی در خصوص صدور پروانه بهره‌برداری در استان‌های خوزستان، البرز، اصفهان، تهران، زنجان و لرستان صورت گرفته است.
با توجه به انتخاب استان لرستان به‌عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی، جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع لرستان در راستای برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی مشکل‌دار به‌صورت هفتگی برگزار می‌شوند.

دیدگاه‌ها  

#1 مهران 1395-12-22 07:01
پس چرا یخچال سازی خرم آباد وجود دارد برند نیست.اینطوری میخوان صنعتی کنند و ادعا کنند.یا دیگر فعالیتهای صنعتی.
نقل قول کردن
#2 کاندیدا 1395-12-22 09:07
تعیین تکلیف هشت واحد صنعتی مشکل‌دار لرستان
کلینیک ابن‌سینا ((صنعت مشکل دار)) :cry:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا