یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر لرستان گفت: گلایه‌های استاندار در خصوص پرداخت تسهیلات این بانک در لرستان به‌حق است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، "مرتضی بهاروند" صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: این بانک با توجه به منابعی که دارد جزء بانک‌هایی است که بیشترین پرداخت را در خصوص وام ازدواج داشته است.
وی خاطرنشان کرد: این بانک در سال گذشته توانسته است تسهیلات قابل‌توجهی را در خصوص وام ازدواج پرداخت کند اما متأسفانه در سال جاری به دلیل این‌که ورود منابع ما ضعیف بود، در پرداخت این تسهیلات تأخیر داشتیم.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر لرستان با بیان این که در سال جاری 206 فقره وام ازدواج پرداخت کرده‌ایم، افزود: پرونده‌هایی که وارد سیستم بانک مهرشده‌اند بلافاصله جهت پرداخت به شعبه‌ها معرفی‌شده‌اند.
بهاروند تصریح کرد: وقتی‌که متقاضی مشکل ضامن و غیره دارد تأخیر در پرداخت وام طبیعی است و مقصر شخص متقاضی است نه بانک!
وی همچنین با اشاره به سرفصل‌های مختلف تسهیلات این بانک، اظهار داشت: در سال 95 تعداد 31 هزار و 150 مورد بااعتباری بالغ‌بر 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت‌نموده‌ایم.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر لرستان با تأکید بر این که منابع این بانک قرض‌الحسنه است و دولتی نیست، افزود: اکثر بانک‌ها از محل درآمد وام‌ها می‌توانند پرداختی‌های متعددی داشته باشند اما بانک مهر به دلیل این‌که منابعش از طرف مردم تأمین می‌شود طبیعی است پرداخت کمتری نسبت به مابقی بانک‌ها داشته باشد.
بهاروند خاطرنشان کرد: اگر بانک ما هم همانند بعضی از بانک‌ها حقوق یک اداره را پرداخت می‌کرد، می‌توانستیم کل وام‌های ازدواج استان را پرداخت کنیم.
وی گفت: باوجوداینکه منابع اندکی داریم اما پرداختی‌های خوبی در بحث تسهیلات داشته‌ایم.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر لرستان تأکید کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در لرستان دارای رتبه ششم کشوری در خصوص جذب منابع است.
بهاروند همچنین با بیان این که گلایه‌های استاندار را به‌حق می‌دانیم، خاطرنشان کرد: خود را آماده می‌کنیم که به میانگین مابقی بانک‌های استان برسیم.

مصطفی باقری/ یافته

 

دیدگاه‌ها  

#1 توکلی 1395-11-24 14:44
خوبه که این منتج به نتیجه برای حل مشکلات و معضلات استان بشه.
نقل قول کردن
#2 سردار 1395-11-24 16:07
آقای رئیس چرا بانک شما 15 تومن میگیره و 15 تومن هم ميذارع روش وام میده ولی باید قسط 30 تومن رو بدیم و بعده چهار سال 15 تومن بهمون بدید ؟ درصورتی که ما 15 تومن پول دستمان را میگيرد در حال حاضر. ؟ منت هم ميذاريد که برای شما سرمایه گذاری میکنیم . بعده چهار سال 15 سال ارزشی نداره که این وام 4 درصد نیست بلکه بالای 20 درصده . این بانکداری اسلامی نيست . از بانک مرکزی میخوایم پیگیری کند و جلوي این کار را بگیرد. یافته منتشر کن خواهشا .
نقل قول کردن
#3 قبادی 1395-11-24 23:35
جذب منابع یعنی در جمع کردن پول لرستانی ها در کشور ششم شدن و در خارج استان هزینه اش کردن و در اعطای وام بیست و نهم! این کجایش به نفع مردم لرستان است؟
نقل قول کردن
#4 امیر 1395-11-24 23:53
ایشون مدیر بسیار ضعیف و فوق العاده پارتی بازی هستند همه میشناسنش مدیریت رو از راه اجرای اوامر آقای پدرام از لرستانی های ساکن در تهران در هیات مدیره مهر بدیتو آورده چون خواهر و خواهر شوهر خواهرش رو و چند تای دیگه از فامیلاش رو بدون هیچ آزمونی استخدام کرد و در سال ۹۱ به جای آزمون داده ها گذاشت برید تحقیق کنید از سرپرستیشون توی خرم آباد ببینم حرفام درسته یا نه خدا میدونه از راننده اش و عین تمامشون تمامی ستاد شون با پارتی به جای اون آزمون داده ها آوردند از آقای استاندار خواهش میکنیم این مدیر پارتی باز و باند باز رو هر چه سریعتر بردارند
نقل قول کردن
#5 احد 1395-11-26 13:16
من چند بار با مدیریت و شعب این استان ملاقات داشتم و حرفهای امیر را رد میکنم .ایشون مطمینم یه غرضی با مدیریت استان دارد که این حرفهارو میگه .آقا به جای حاشیه پراکنی دنبال پاک کردن سوابق خودت باش.که نخوایی به خاطر عقده مردمو خراب کنی .البته از امثالی مثل شما این حرفها بعید نیست که فقط دنبال ترور مردم هستید .واقعا متاسفم
نقل قول کردن
#6 مهبد 1395-12-01 11:29
چه عجب بعد از این همه مردم ازاری و کارشون رو به امروز و فردا انداختن یکی ازشون جواب خواست.تا دو قسط نمیدی هزار تا پیام میدن و لی دریغ ار خدمات مناسب وبرخورد مودبانه برخی کارکنان
نقل قول کردن
#7 امین ساکی 1396-03-17 05:52
با سلام
اولاً این فرد مدیرعامل نیست و مدیرشعب لرستان است. دوم اینکه پیامی که با نام امیر بارگذاری شده بی شک مربوط به یکی از مطلعین است و ارتباطی با بنده ندارد چرا که من زبان گویای خویش هستم و خواهم بود. بی‌تردید در روزهای آتی استاندار محترم تصمیمات لازم را در خصوص تعیین تکلیف مدیریت این بانک در لرستان اتخاذ خواهند کرد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا