یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان از عملکرد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در خصوص واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران انتقاد کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته،«هوشنگ بازوند» شامگاه یکشنبه در ستاد تسهیل استان، در خصوص واگذاری زمین به یک سرمایه‌گذار در شهرستان بروجرد جهت ساخت هتل باغ که رئیس سازمان جهاد مخالفت کرده است، اظهار داشت: اگر ایشان بخواهد شخصی‌سازی کند در دماوند و شمال کشور ویلا می‌سازد نه در بروجرد!
وی ادامه داد: این سرمایه‌گذار برای چی بخواهد در بروجرد سرمایه‌گذاری کند، مگر آنجا چه دارد؟ غیر از این است که با هدف سرمایه‌گذاری و اشتغال آمده باشد؟
استاندار لرستان افزود: ایشان که برای خود و خانواده‌اش نمی‌خواهد هتل 2 نفره بسازد! چرا این‌قدر بدبین هستید؟
بازوند در پاسخ به صحبت‌های «عبدالرضا بازدار» رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان که اظهار کرد: نظر شخصی من این است که ایشان نباید آنجا هتل بسازد، تصریح کرد: شما که نمی‌توانید دیدگاه شخصی خودتان را در بدنه دولت تحمیل کنید!
وی با بیان این‌که این سرمایه‌گذار اهل تهران است و می‌خواهد در بروجرد سرمایه‌گذاری بکند، اظهار کرد: اقوام ایشان در لندن شرکت گردشگری دارد و می‌خواهد مسافر و توریست از انگلستان به لرستان بیاورد و می‌گوید وام و تسهیلات هم نمی‌خواهم.
استاندار لرستان گفت: ما 1 سال و نیم است داریم ایشان را می‌دوانیم و نه کارش را راه می‌اندازیم و نه جوابش را می‌دهیم.
بازوند افزود: علاوه برساخت هتل ایشان می‌خواهد تأسیسات بیمارستانی هم در آنجا راه‌اندازی کند.
وی اظهار کرد: این‌ که ما خوشمان نیاید در یک مسیر خاصی سرمایه‌گذاری صورت بگیرد، فایده‌ای ندارد!
استاندار لرستان خطاب به رئیس سازمان جهاد گفت: وقتی طرح را میراث فرهنگی و گردشگری تصویب کرده است، دیگر شما متولی گردشگری نیستید که تصمیم ساخت هتل را بگیرید.
بازوند تأکید کرد: شما مقابل بیکاری مردم مسوولیت دارید، اگر مسوولیت ندارید هر کاری دوست دارید انجام بدهید.
وی با بیان این که بنده در مقابل بیکاری مردم مسئولیت دارم، افزود: بنده استاندار هستم و هیچ وظیفه‌ای ندارم سراغ سرمایه‌گذار بروم کما اینکه استاندارهای قبلی هم این کار را نمی‌کردند.
استاندار لرستان بیان داشت: من کارهایی که انجام می‌دهم که در تهران به من میگویند طی مدتی که 20 الی 30 استاندار در این استان مشغول به کار بوده چنین کارهایی انجام نمی‌داده‌اند.
بازوند خاطرنشان ساخت: من مسئول این استان هستم و باید سالیانه 4 هزار میلیارد تومان در استان سرمایه‌گذاری کنم.
وی افزود: بدانید اگر با سرمایه‌گذاران جلسه نگذارم هیچ‌کسی ایرادی از من نمی‌گیرد.
استاندار لرستان خطاب به رئیس سازمان میراث فرهنگی استان گفت: من توقع دارم وقتی میراث فرهنگی یک مجوزی را صادر می‌کند، معاونش را مأمور کند که سرمایه‌گذار را رصد کند و مشکلاتش را حل کند.
بازوند گفت: من کارت ویزیتم را به سرمایه‌گذاران می‌دهم و میگویم تا 12 شب می‌توانید به من زنگ بزنید و کارهایتان را در میان بگذارید.
وی با اشاره به این که چطور سرمایه‌گذاران در استان‌های دیگر سرمایه‌گذاری می‌کنند و مشکلی ندارند، اظهار کرد: اما سرمایه‌گذاران در لرستان به دلیل تنگ‌نظری‌ها با مشکل مواجه می‌شوند.
استاندار لرستان با اشاره به حدیث حضرت علی (ع) در خصوص این که تنگ‌نظری در جامعه باعث فساد می‌شود، بیان داشت: مدیر نمی‌داند جوان بیکار چه زجری می‌کشد، مدیر حقوق خود را می‌گیرد و برایش اهمیتی ندارد که نرخ خودکشی، طلاق جوانان و دیگر مشکلات بالا رفته است.
بازوند گفت: ما باید پاسخگوی این جوانان در آن دنیا باشیم چرا که چشم و امید مردم بعد از خداوند، به مدیران است.
وی همچنین با بیان این‌که اگر قرار بود لرستان با پول دولت درست شود تا الآن شده بود، گفت: روزهایی که ملاقات عمومی دارم تا یک هفته، از شدت ناراحتی از دردهای مردم سردرد دارم.
استاندار لرستان در بخشی از سخنانش اظهار کرد: یکی از بانک‌های استان یک خانمی را برای وام ۱۵ میلیون تومانی به زندان انداخته است و این در صورتی است که آن خانم ۲ دختر جوان در خانه دارد، حال چه کسی جوابگوی این مشکلات است؟
بازوند گفت: هر بدبختی وجود دارد باید در لرستان باشد چون تنگ‌نظری وجود دارد.
وی افزود: چرا در استان مرکزی یک هزار و 500 هکتار زمین واگذار می‌کنند اما در لرستان نمی‌توان 200 هکتار زمین برای سرمایه‌گذاری واگذار کرد.
استاندار لرستان تصریح کرد: این طرح باید بررسی شود، اگر سرمایه‌گذار منابع مالی دارد، رئیس سازمان جهاد استان به همراه فرماندار بروجرد جهت بازدید به آن مکان مراجعه کنند، لذا اگر مانعی نداشت واگذاری صورت بگیرد.
بازوند گریزی به سخنان معاون اول رئیس‌جمهور زد و گفت: ایشان به من ابلاغ کرده است که هر مدیری با اقتصاد مقاومتی هماهنگ نیست باید اقدام به جابجایی کنید در غیر این صورت خودت "شخص استاندار" باید پاسخگو باشد.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص قطع گاز شرکت سیمان دورود، اظهار کرد: متأسفانه گاز سیمان دورود قطع‌شده است و این در صورتی است که نیروگاه شازند، سیمان زنجان و... دارای گاز است.
استاندار لرستان ادامه داد: موضوع وصل گاز شرکت سیمان در ستاد تسهیل مصوب شود و مکاتبات لازم جهت وصل مجدد صورت بگیرد.
بازوند همچنین در خصوص بدهی 280 میلیون تومانی پدر 3 شهید به یکی از بانک‌ها، اظهار داشت: ایشان 3 فرزند شهیدش را تقدیم این انقلاب کرده است، حال این 3 شهید 280 میلیون تومان نمی‌ارزد؟!
وی تصریح کرد: اگر راهی دارد که کلیه بدهی ایشان بخشوده شود بانک مربوطه با هیات رئیسه‌اش مکاتبه کند و آن را ببخشد.
 
مصطفی باقری/یافته

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1395-11-03 23:58
استاندار محترم و خوب لرستان
خط پرواز و جاده های استان رو به سایر استان ها فراهم کنید سرمایه گذار میاد
اول جاده ها چهار بانده بشن در هر مسیر
دو خط پرواز به استان های اصفهان شیراز اهواز فراهم بشه
راه اهن دورود ارنا اصفهان و بروجرد خرم اباد تهران راه بیافته
سه دانشگاههای لرستان جذب دانشجو در رشته های متعدد داشته باشنی که این یعنی جذب هیات علمی جذب دانسجو از شهرهای دیگر و در نهایت جذب سرمایه
نقل قول کردن
#2 محسن 1395-11-04 01:37
تكليف اقايي كه زمين رو توي بهترين منطقه كنار درياچه كيو واگذار كرديد به ايشان چه شد بعد دوسال
بيشتر اين اقايون به قصد تملك زمين و استفاده از تسهيلات ميان لرستان و هيچ كاري هم انجام نميدن
اين همه شعار بعد چهار سال كدوم هتل راه اندازي شده مگر ساخت يك هتل بيشتر از چهار سال طول ميكشذ
نقل قول کردن
#3 مهدی از محله میدان تیر 1395-11-04 03:00
دورد بر استاندار محترم و توانمند
نقل قول کردن
#4 گونج لر 1395-11-04 07:36
حالا لرها دوباره دارن پیشرفت می کنند و اختیار همه چیز رو می گیرند برای همین سنگ میدازن و تنگ نظری می کنند.زنده باد لر ،زنه بووه لرسو،زنده باد لرستانات.
نقل قول کردن
#5 رضا 1395-11-04 07:47
سلام، ضمن تشکر از دیدگاه استاندار محترم ، سایر مسئولین استان نیز باید تلاش کنند مشکلات پیش روی سرمایه گذاران را در چارچوب قانونی به حداقل برسانند.
نقل قول کردن
#6 کاندیدا 1395-11-04 08:19
این سرمایه‌گذار برای چی بخواهد در بروجرد سرمایه‌گذاری کند، مگر آنجا چه دارد؟
غیر از این است که با هدف سرمایه‌گذاری و اشتغال آمده باشد؟
بله واقعا بروجرد هیچ چی ندارد ؛!!!ولی یک نفر برای سرمایه گذاری و اشتغال اومده!!!! پس جایی که می شود سرمایه گذاری کرد پس یه چیزایی دارد . و اگر ندارد چرا اومده اگر اومده چرا نداره.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا