یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل منطقه غرب کشور موسسه اعتباری آرمان از ادغام این موسسه با موسسه مالی و اعتباری توسعه خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، "قدرت الله دلفان" شامگاه یکشنبه 14 آذرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان این خبر به تشریح عملکرد این موسسه پرداخت و اظهار داشت: بانک مرکزی در سال 1390 اقدام به ساماندهی موسسه‌های مالی و اعتباری نمود که در مرحله اول 8 موسسه در کشور فعالیت داشتند.
وی با بیان این‌که 4 موسسه در مشهد و مابقی در استان‌های دیگر فعالیت داشتند، ادامه داد: بنا به سیاست بانک مرکزی قرار بر این شد که تحت عنوان موسسه مالی و اعتباری فردوسی انجام فعالیت کنند.
مدیر کل منطقه غرب کشور موسسه اعتباری آرمان افزود: این موسسه در ابتدا با عنوان موسسه مالی و اعتباری وحدت انجام فعالیت داشت که پس از ادغام با این 7 موسسه دارای 290 شعبه در کل کشور و اشتغال‌زایی یک هزار و 850 نفر فعالیت خود را ادامه دادیم.
دلفان افزود: در مرحله دوم ساماندهی موسسه‌های مالی توسط بانک مرکزی صورت گرفت که موسسه فردوسی با فرشتگان تجمیع شد که درنهایت با 485 شعبه در کشور و با سرمایه 3 هزار میلیارد ریال با عنوان موسسه مالی و اعتباری آرمان فعالیت خود را ادامه دادیم.
وی در ادامه اظهار داشت: پس از به وجود آمدن موسسه آرمان، سیاست‌های تجمیع بر این بود که جزیره‌ای عمل نشود و ضمن بررسی ترازنامه سود و زیان به موسسه کاسپین تبدیل شویم.
مدیر کل منطقه غرب کشور موسسه اعتباری آرمان گفت: مدیرعامل محترم موسسه آرمان از این قضیه کناره‌گیری کرد، چون‌که موسسه کاسپین با مشکل مواجه می‌شد.
دلفان خاطرنشان کرد: مدیرعامل به دنبال راه‌حل این موضوع بود که درنهایت تصمیم بر این شد با موسسه مالی و اعتباری توسعه بهترین گزینه است و با آن ادغام شویم.
وی افزود: این موسسه دارای امکانات، تجهیزات مناسب و اعتبار مطلوبی است.
 مدیر کل منطقه غرب کشور موسسه اعتباری آرمان در بخشی از سخنان خود به سو استفاده یک موسسه مالی و اعتباری کاذب با نام جعلی آرمان اقدام به فعالیت می‌نماید که پس از باخبر شدن از این موضوع با ارائه شکایت از مراحل قانونی شعبه‌های مذکور پلمب شد.
دلفان اظهار داشت: اکنون 2 شعبه از این موسسه در حال فعالیت برای برگرداندن پول‌های مردم است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به اشتغال‌زایی موسسه آرمان در کشور اشاره کرد و گفت: اکثر نیروهای شعب در کشور جوانان خرم‌آبادی هستند لذا باوجود چینش نیروی لر در کشور، باعث انتقاد استانداران هم شد اما در نظر مدیرعامل تغییری بر جابجایی آن‌ها صورت نگرفت.
مدیر کل منطقه غرب کشور موسسه اعتباری آرمان با بیان این‌که این موسسه بیش از 2 هزار نفر اشتغال‌زایی نموده است، تصریح کرد: برای ما افتخار است که حدود 300 نفر نیروی بومی فقط در استان لرستان اشتغال‌زایی نموده‌ایم.
دلفان عنوان کرد: جهت دادن تبلیغات این موسسه هم روال خاصی داشت که به‌جای تبلیغات در صداوسیما، تبلیغاتمان را به سمت ورزش، هنر و... سوق دادیم.
وی همچنین با بیان این که بیشترین منابع موسسه غرب کشور در لرستان صرف می‌شود، افزود: تاکنون 29 هزار و 64 فقره وام به مبلغ 3 هزار و 66 میلیارد ریال به مردم تسهیلات اعطاشده است.
مدیر کل منطقه غرب کشور موسسه اعتباری آرمان گفت: استاندار لرستان هم از این موسسه انتظار دارد و بارها گفته است که این موسسه از وضعیت مالی مناسبی برخوردار است.
دلفان با تأکید بر این‌که کلیه شایعات علیه این موسسه مالی و اعتباری کذب است، تصریح کرد: تاکنون چنین موردی نبوده که پول مردم به آن‌ها برگردانده نشود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: در آینده نزدیک نام موسسه به توسعه تغییر داده می‌شود و با این عنوان فعالیت خود را ادامه خواهیم داد.


خبر و عکس: مصطفی باقری/یافته

 

دیدگاه‌ها  

#1 بازگشت غیوران به ثروت وقدرت 1395-09-15 11:55
اینقدر لرستان وخرم آباد پروژه نیمه کاره دارد که منابع غرب کشور نیز در این منطقه مصرف هم بشود باز هم کم است.
نقل قول کردن
#2 امیری 1395-09-15 15:58
امیدوارم بندرخشک و نیروگاه و کارخانه سیمان و مجتمع پانصدهزار تنی فولاد لرستان در استان تکمیل شوند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا