یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان  اظهار داشت: به دنبال این هستیم که زمینه‌ی حضور پررنگ و هر بیشتر و بهتر گردشگران داخلی و خارجی را فراهم آوریم.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "حسین سلاح‌ورزی" در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی خرم‌آباد برگزار شد اظهار داشت: همایشی با عنوان "لرستان؛ مقصد گردشگری" در لرستان برگزار خواهد شد.
 سلاح‌ورزی با تاکید بر افزایش کیفیت حضور گردشگران و تداوم حضور و ماندگاری آن‌ها گفت: مخاطبان همایش مذکور، تورگردان‌ها و آژانس‌های گردشگری برتر کشور، نشریات و رسانه‌های تخصصی این حوزه، سرمایه‌گذاران و انجمن‌ها و تشکلات مربوط به بخش گردشگری کشور هستند.
وی افزود: ضرورت دارد برای برگزاری هر چه بهتر این همایش، شورای راهبری تشکیل شود.
سلاح‌ورزی به برنامه‌های تدارک‌ دیده شده برای این همایش هم اشاره و عنوان کرد: بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان، برپایی نمایشگاه جنبی با موضوع صنایع دستی لرستان و برگزاری دو پنل تخصصی با موضوع گردشگری طبیعی و گردشگری تاریخی از جمله‌ برنامه‌های در نظر گرفته شده می‌باشد.
نایب‌رییس اتاق ایران در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات بخش گردشگری استان اشاره کرد و گفت: بخش اعظم این مشکلات به صورت انباشه‌شده از قبل وجود دارد و علی‌رغم همه‌ي این مشکلات انصافا مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همواره تعامل و همکاری بسیار خوبی با اتاق لرستان و بخش خصوصی استان دارد.
رییس پارلمان بخش خصوصی لرستان به ضرورت ایجاد نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر دفتر نمایندگی امور خارجه در 20 استان کشور راه‌اندازی شده که ضرورت دارد ما هم در این زمینه طرح توجیهی تهیه و ارائه نماییم.
حسین سلاح‌ورزی با تاکید بر اینکه اتاق لرستان آمادگی دارد در این زمینه کمک نماید، عنوان داشت: ایجاد این دفتر نمایندگی باعث می‌شود تا در حوزه‌ی صدور روادید برای سرمایه‌گذاران، تسهیل صدور روادید برای هیات‌های تجاری اقتصادی و معرفی ایرانیان خارج از کشور اتفاقات خوبی رخ بدهد.

دیدگاه‌ها  

#1 توسعه لرایران 1395-09-11 16:25
منتظریم.
نقل قول کردن
#2 همشهری 1395-09-11 20:11
در شرایطی که حتی یک هتل خوب در استان نداریم چگونه لرستان میتونه مقصد گردشگری باشه
نقل قول کردن
#3 شهروند 1395-09-11 22:10
خدا به خیر کنه ... طبیعت نمیه ویران و بناهای تاریخی رهها شده و نبود اقامتگاهای مناسب و.... و ساختار اداری ویران و نبود زیر ساختهای استاندارد تنها لرستان می تواند طبق سنوات قبل میزبان گردشگران آشغال ریز و چادری باشد ...
نقل قول کردن
#4 ستایش 1395-09-12 02:17
همش همایش کشکی .عمل از هیشکی ;-)
نقل قول کردن
#5 فرزاد 1395-09-12 19:57
دانشگاه لرستان حتی رشته مدیریت گردشگری را هم ندارد
چطور قراره برنامه هامون اجرایی بشن؟
نقل قول کردن
#6 حسینی 1395-09-13 22:08
هتل نیمه تکمیل پارک صخره ای را تکمیل کنید
نقل قول کردن
#7 سپهر 1395-09-14 21:46
لازمه ی اصلی تبدیل شدن لرستان به مقصد گردشگری داشتن اثر جهانی است.تا کار از کار نگذشته و دره ی خرم آباد از فهرست موقت یونسکو حذف نشده مسئولان ارشد استان شرایط لازم برای ثبت جهانی خرم آباد با محوریت قلعه فلک الافلاک را فراهم نمایند.بدون تردید دستاوردهای این جهانی شدن برای لرستان بسیار مثبت خواهد بود.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا