یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده خرم‌آباد و چگنی اظهار داشت: منابع بانکی استان کارساز نیست و تحولی در بخش تولید و اشتغال استان ایجاد نمی‌کند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "محمدرضا ملکشاهی‌راد" در دیدار با مدیران و کارشناسان سرپرستی بانک سپه لرستان با اشاره به اینکه حمایت بانک سپه از طرح‌های بزرگ کشور در زمینه‌های مختلف نقش مهمی در توسعه و رونق اقتصادی کشور دارد از مدیران بانک سپه استان خواستار حمایت همه‌جانبه از واحدهای تولیدی و صنعتی استان در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و کمک به اشتغال جوانان لرستان شد .
وی با اشاره به اینکه منابع بانکی استان کارساز نیست و تحولی در بخش تولید و اشتغال استان ایجاد نمی‌کند از بانک‌های استان خواست که منابع بانکی خود را افزایش دهند.
مدیر بانک سپه منطقه لرستان هم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سال جاری بانک سپه استان به تشریح فعالیت‌های حمایتی بانک سپه از بخش‌های تولیدی، صنعتی استان پرداخت و گفت: بانک سپه استان در 8 ماهه نخست امسال 900 میلیارد ریال در بخش تولید و صنعت استان سرمایه‌گذاری کرده و 10 میلیارد ریال نیز وام قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد پرداخت نموده است.
"علی‌رضا عزیزی" افزود: بانک سپه استان در 12 طرح صنعتی بهین یاب 90 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت نموده که در این طرح‌های کوچک و زودبازده زمینه اشتغال چندین نفر از بیکاران استان فراهم شده است.
وی ادامه داد: 2 هزار و 500 زوج جوان جهت وام ازدواج در سامانه بانک سپه ثبت‌نام کرده‌اند که تاکنون یک هزار و 800 زوج وام ازدواج خود را دریافت نموده‌اند.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا