یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم الیگودرز و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات کشور با اشاره به پیشینه خوب مناسبات جمهوری اسلامی ایران و چین بر ضرورت توسعه و گسترش روابط فی‌مابین در تمامی زمینه‌ها به‌ویژه، اقتصادی، تجاری تأکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "محمد خدابخشی" ظهر امروز در جریان دیدار با مدیرعامل شرکت CGGC چین با اشاره به پیشینه خوب مناسبات جمهوری اسلامی ایران و چین بر ضرورت توسعه و گسترش روابط فی‌مابین در تمامی زمینه‌ها به‌ویژه، اقتصادی، تجاری تأکید کرد و گفت: تقویت روابط دو کشور در حوزه روابط سیاسی – پارلمانی کمک شایانی به توسعه روابط در سایر بخش‌ها به‌ویژه اقتصادی می‌کند.
 
لرستان ظرفیت‌های بالایی برای افزایش همکاری با شرکت‌های تجاری چین دارد
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی افزود: در استان لرستان ظرفیت‌های بالایی برای افزایش همکاری شرکت‌های تجاری چین در حوزه‌های گردشگری، معادن سنگ، پروژه خط آهن، پروژه تلمبه ذخیره‌ای سد رودبار و احداث شهرک‌های گلخانه‌ای وجود دارد.
خدابخشی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران از توسعه همکاری‌های مختلف به‌ویژه در زمینه‌های اقتصادی – تجاری، صنعتی، کشاورزی و سایر بخش‌های موردعلاقه طرفین استقبال می‌کند.
 
آمادگی استان هوبی چین برای گسترش همکاری با لرستان
در ادامه این دیدار، هونگ بو مدیرعامل شرکت CGGC چین نیز با ابراز خرسندی از گسترش روابط اقتصادی میان دو کشور گفت: چین از هرگونه اقدامی در جهت ارتقاء سطح مناسبات اقتصادی و تجاری با جمهوری اسلامی ایران استقبال می‌کند.
وی در همین راستا آمادگی استان هوبی چین را برای گسترش همکاری با استان لرستان در زمینه حمل و نقل، انرژی‌های آبی و شبکه‌های انتقال آب، پروژه‌های بیمارستانی و ... اعلام کرد و خواستار حمایت و بسط و توسعه این همکاری‌ها شد.
مدیرعامل شرکت CGGC چین از سفر قریب‌الوقوع استاندار هوبی چین به جمهوری اسلامی ایران در اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده میلادی در جهت پیشبرد هر چه بهتر اهداف اقتصادی در جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

دیدگاه‌ها  

#1 محمدی 1395-09-02 23:02
شهرک صنایع پایین دست پتروشیمی
نیروگاه برق لرستان
بندر خشک
پالایشگاه و پتروشیمی پلدختر
طرح دیتا سنتر مخابرات
مجتمع.پانصدهزار تنی فولاد لرستان
و…میتوان از کمک سرمایه گذاران خارجی خصوصأ چین در تکمیل این پروژه ها سود برد
نقل قول کردن
#2 باقری 1395-09-03 07:49
آقای دکتر خدابخشی چون کاندید مورد حمایت برخی رسانه های الیگودرز نبوده همیشه در الیگودرز بایکت خبری می شود و اقدامات ایشان کمرنگ جلوه داده می شود.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا