یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان هم در این جلسه گفت: بهتر است تولیدکنندگان لرستان صادرات را به فعالان بازرگانی بسپارند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "محمدرضا صفی‌خانی" در جلسه‌ی هماهنگی تاسیس شرکت مدیریت صادرات لرستان اظهار داشت: متاسفانه تولیدکنندگان استان بیشتر وقت، تمرکز و انرژی‌شان را روی مسآله‌ی صادرات محصولات می‌گذارند و این مسأله باعث ایجاد مشکلاتی هم برای حوزه‌ی تولید و هم حوزه‌ی صادرات لرستان شده است.
وی به ضرورت تاسیس شرکت‌های مدیریت صادرات در استان اشاره کرد و افزود: در شرایط پسابرجام تاکید زیادی بر تاسیس شرکت‌های مدیریت صادرات و کنسرسیوم‌های صادراتی وجود دارد و در همین رابطه بهتر است هر چقدر زودتر شرایط تاسیس این شرکت در استان لرستان نیز فراهم شود.
صفی‌خانی هم به مشوق‌ها و تسهیلاتی که برای این گونه شرکت‌ها در نظر گرفته می‌شود اشاره کرد و بیان داشت: در نظر داشتن مناقع جمعی فعالان اقتصادی اصلی است که در قالب این شرکت قابل دستیابی است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اظهار داشت: باید حضور جدی‌تری در بازارهای جهانی داشته باشیم و این موضوع با راه‌اندازی این شرکت انسجام و اثرگذاری بیشتری خواهد داشت.
محمدرضا صفی‌خانی به سایر مزیت‌های تاسیس این شرکت هم اشاره و تصریح کرد: بحث ورود تکنولوژی مسأله‌ی غیر قابل انکاری است که در آینده‌ی نزدیک با آن مواجه خواهیم بود و در زمینه‌ی بالا بردن توان واحدهای صنعتی بر اساس استفاده‌ی به‌روز از تکنولوژی‌ها هم شرکت‌های مدیریت صادرات می‌توانند بسیار موثر باشند. ‌  

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1395-08-13 13:02
تولید کننده ایی که نتونه 50 میلیون وام از صندوق به اصطلاح کارآفرینی امید بگیره چطور دم از تولید اقتصاد مقاومتی می زنید چرا به دنبال حل موانع تولید نیستید ...
جوانانی رو دیدم با استعداد و دارای طرح و مجوز که ماه ها سرگردونشون کرده بودند و اهانت و توهین هم چاشنی این سرگردانیها کنید بعد اسمشو بذارید اقتصاد مقاومتی ... حتی یک برخورد با این کارشکنان نشده ... اکثر کارکنان این صندوق و روسای اون با پارتی جذب شدند و هیچگونه تجربه کاری نداشته و خروجی اون سرخوردگی جوانان و زنان بی سرپرست و عدم دستیابی به اقتصاد مقاومتی است... چرا مدیران ما اینها رو نمی بینند یا شاید هم ببینند و بیخیال هستند.
نقل قول کردن
#2 همشهری 1395-08-14 20:47
اتفاقا اینکه هر کاری توسط اهلش انجام شود بهترین راه حل ؛ خروج از مشکلات کشور و خصوصا استان لرستان است. صادرات توسط اهلش , تولید توسط اهلش و مهم تر از همه مدیریت , توسط اهلش .
و این بند آخر البته دو بند اول و دوم را هم شامل شده و بحث اصلی همان مدیریت است . که کاش هم تولید کنندگان به توصیه مدیرکل محترم گوش داده و هم مدیر کل های محترم به حرف صاحب نظران گوش داده و خلاصه هر کاری توسط اهلش انجام شود.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا