یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان گفت: تعهدات مشخص شده بانک‌های استان در سند اشتغال لرستان باید محقق شود.
http://yaftenews.ir/images/stories/93-5.6/93.5.25%20ghazanfari-%20jahad%204%20copy.jpgبه گزارش پایگاه خبری یافته "مهرداد غضنفری " در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سند توسعه اشتغال قرار است 2 هزار و 900 میلیارد تومان به واحدهایی که به کارگروه معرفی شدند پرداخت شود، اظهار کرد: تاکنون 444 میلیارد تومان با مشخصات بانک‌های دولتی و خصوصی پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه امسال دو سند اشتغال و اقتصاد مقاومتی تدوین شده که ممکن است با هم هم‌پوشانی داشته باشند، افزود: در مواردی هدف ما تحقق سند اقتصاد مقاومتی است که به اشتغال منتهی می‌شود.
غضنفری گفت: برخی طرح‌ها و پروژه‌ها وجود دارند که در مسیری طراحی شدند که جزو اقتصاد مقاومتی محسوب نمی‌شوند و باید آن‌ها در سند اشتغال پیگیری و محقق شوند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان با اشاره به اینکه بخش بازرگانی و خدمات جزو سند اشتغال هستند و بنیاد حذف شوند، تصریح کرد: در سند اقتصاد مقاومتی بناست 25 هزار شغل در استان تثبیت و ایجاد شود.
غضنفری در ادامه با تقدیر از مجموعه سیستم بانکداری استان، اظهار کرد: وضعیت کنونی استان نیازمند توجه بیشتر بانک‌هاست و تعهداتی که بانک‌ها در سند اشتغال که حاصل کاری کارشناسی است باید محقق شود.
وی با بیان اینکه تسهیلاتی که در زمینه اقتصاد مقاومتی محقق می‌شود در سند اشتغال قابل تعریف است، گفت: طرح‌هایی که باید در راستای سند اشتغال تسهیلات بگیرند مشخص شوند.
غضنفری با اشاره به اینکه بانک‌های خصوصی جزو ظرفیت‌های استان هستند و بایستی در مسیر توسعه لرستان قرار گیرند، یادآور شد: این بانک‌ها باید تعلق خاطر داشته و سپرده‌های خود را در استان سرمایه‌گذاری کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان با اشاره به اینکه 80 درصد سرمایه بانک‌های خصوصی در خارج از استان سرمایه‌گذاری می‌شود، خاطرنشان کرد: هیچ جایی در کشور بهتر از لرستان برای سرمایه‌گذاری نیست.
منبع: روابط عمومی استانداری لرستان

دیدگاه‌ها  

#1 ali 1395-06-31 14:30
هنر مديريتي شماست كه مانع شويد و بانك ها موظف به سرمايه گذاري در داخل استان باشند
يادم هست استاندار اصفهان در ماه هاي گذشته اين اخطار رو به بانك هاي خصوصي داد كه حتما درصد بالايي اگر اشتباه نكنم هشتاد درصد سرمايه شون در استان اصفهان سرمايه گذاري كنند
نقل قول کردن
#2 ماسوری 1395-06-31 16:43
بله متأسفانه از اینجا پول جمع میکنند بعد میبرن خرج جاهای دیگه میکنند.اگر بیکاری برطرف نشود آسیبهای اجتماعی و بزهکاری زیاد میشود و کار دادگستری را سخت و زیاد میکند.مسعله و مشکل اصلی استان اقتصاد است.ما با بیکاری سنوات و سالهای قبل مواجه هستیم.سرمایه یک جریان سیال است اگر موانع برطرف شود و زیرساختها فراهم شود و بانکها مساعدت کنند به یاری خداوند میتونیم صنایع راکد را بازگشایی کنیم یا حداقل در صنایع کوچک و پربازده سرمایه گذاری شود تا آمار بیکاری پایین آید
نقل قول کردن
#3 Rezai 1395-06-31 17:43
دقيقا ايشون بيشتر حرفهاش مال حرفها و سخنراني هاي هفته قبل استاندار هست.معاون ؟؟؟؟استاندار بهتره كه حداقل ليسانس و حداكثر دكترا اقتصاد رو داشته باشه نه كشاورزي
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا