یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر عامل شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر گفت: این شرکت در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، طب سنتی و فراورده‌های طبیعی، به‌عنوان شرکت دانش بنیان برگزیده در بین شرکت‌های حاضر در این جشنواره انتخاب شده است.
دکتر "حسین جهانگیر" در گفتگو با خبرنگار یافته افزود: این جشنواره مهم‌ترین رویداد حوزه گیاهان دارویی کشور است و شرکت کنندگان در این جشنواره کلیه دستاوردها، ایده‌ها، اختراعات و یافته‌های علمی و تحقیقاتی خود را در این حوزه به نمایش می‌گذارند.
وی ادامه داد: شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر در سال‌های اخیر فعالیت‌های متنوعی در زمینه تحقیق و توسعه، تجاری سازی و حمایت از ایده‌های جدید و کاربردی در حوزه گیاهان دارویی انجام داده است که ماحصل آن تبدیل ایده‌ها به محصولات کاربردی و متناسب با نیازهای جامعه بوده است.
مدیر عامل شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر با بیان اینکه در سومین جشنواره ملی گیاهان دارویی، طب سنتی و فرآورده‌های طبیعی، سه محصول جدید این شرکت رونمایی شده است، گفت: تولید پماد سوختگی هوچوبه، تولید اولین شیرپاک کن گیاهی و تولید کرم‌های گیاهی ضد آفتاب متناسب با انواع پوست و سلیقه جامعه از دستاوردهای اخیر این مجموعه است.
دکتر جهانگیر اضافه کرد: این مجموعه تلاش می‌کند که نه‌تنها با تولید محصولات گیاهی و متناسب با نیازهای جامعه، بلکه با حمایت از ایده‌های فناورانه و کاربردی زمینه را برای حضور و موفقیت افراد صاحب ایده در این بخش فراهم کند.
وی خاطر نشان کرد: تولید پماد سوختگی و ترمیم زخم بستر نمونه‌ای از همکاری این شرکت در جهت تولید و تجاری‌سازی ایده‌های فناورانه است.
دکتر جهانگیر ضمن تقدیر از حضور پررنگ مسئولان کشوری از جمله دکتر ظریف وزیر امور خارجه، دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور، دکتر حجتی وزیر جهاد کشاورزی، دکتر ستاری معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، سرکار خانم دکتر ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط، زیست کشور، دکتر دژپسند معاون سازمان برنامه‌ریزی کشور، دکتر عصاره رئیس ستاد گیاهان دارویی کشور و سایر مسئولان و تلاشگران این حوزه، اظهار کرد: حضور گسترده این عزیزان نشانگر ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این حوزه برای ایجاد اشتغال و ارزش‌افزوده در این حوزه است.
وی خاطر نشان کرد: استان لرستان هم یکی از مهم‌ترین قطب‌های حوزه گیاهان دارویی کشور است و امید می‌رود در سایه عزم و همدلی بیشتر در این حوزه، افق‌های جدیدی برای توسعه و اشتغال‌زایی مطلوب در این بخش در استان لرستان فراهم گردد.



دیدگاه‌ها  

#1 تلی گیاه 1395-06-21 13:24
خوشحال می شویم بدانیم دلیل انتخاب چه چیزی بوده است . ما در استان شرکت های دانش بنیانی داریم که کارهای بزرگی انجام داده و داروهای جدیدی وارد بتزار دارویی کشور کرده اند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا