یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان از بررسی مشکلات ۱۰ واحد تولیدی این استان در ستاد تسهیل خبر داد.
http://yaftenews.ir/images/stories/93-5.6/93.5.25%20ghazanfari-%20jahad%204%20copy.jpgبه گزارش مهر، "مهرداد غضنفری" عصر شنبه در حاشیه جلسه ستاد تسهیل لرستان با اشاره به بررسی مشکلات ۱۰ طرح و واحد تولیدی لرستان در این جلسه اظهار داشت: در این جلسه مباحثی مانند پرداخت تسهیلات، تقسیط بلندمدت بدهی‌ها و ... که مربوط به این ۱۰ واحد بود مورد بررسی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه در این جلسه مقرر شد که بانک‌های استان اقدامات لازم را در رابطه با پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی لرستان انجام دهند گفت: در این راستا بانک‌های استان باید نسبت به تسریع در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی استان اقدام کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان یکی دیگر از مباحث مطرح شده در این جلسه را پرداخت تسهیلات مورد نیاز واحدهای تولیدی استان توسط بانک‌های خصوصی عنوان کرد و ادامه داد: در این جلسه از بانک‌های استان خواسته شد مشارکت بیشتری در این زمینه داشته باشند.
غضنفری بر ضرورت سرمایه‌گذاری بانک‌های استان در لرستان تأکید کرد و گفت: متأسفانه برخی بانک‌های خصوصی استان سپرده‌های خود را در خارج از استان سرمایه‌گذاری می‌کنند.
 
۳۹۱ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی لرستان پرداخت شد
 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از پرداخت ۳۹۱ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی این استان خبر داد.
محمدرضا صفی خانی"رضا صفی‌خانی"در جلسه ستاد تسهیل لرستان با اشاره به پرداخت ۳۹۱ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی لرستان اظهار داشت: این میزان تسهیلات در قالب سامانه «بهین یاب» به متقاضیان پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه این میزان تسهیلات به ۴۳ متقاضی پرداخت شده است عنوان کرد: همچنین کار انعقاد قرارداد پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها برای ۹۴ طرح و واحد تولیدی دیگر لرستان به میزان ۵۸۷ میلیارد ریال صورت گرفته است.
صفی خانی با اشاره به بررسی هزار و ۱۷۵ طرح تولیدی لرستان در کمیته‌های بررسی رونق تولید لرستان گفت: برای این تعداد طرح، سه هزار و ۹۵۶ میلیارد ریال تسهیلات پیش‌بینی شده است.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا