یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان اظهار داشت: 80 درصد برنامه‌ها را برای تبدیل شدن به مقصد گردشگری محقق شده است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "هوشنگ بازوند" ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت انجام شد گفت: با تلاش‌های خبرنگاران سعی کردیم که استان لرستان را به مقصد گردشگری تبدیل کنیم لذا 80 درصد برنامه‌ها را برای تبدیل‌شدن به مقصد گردشگری برنامه‌ریزی کرده‌ایم.
وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای توسعه استان گفت: تعیین تکلیف مواد غذایی گهر، تعیین تکلیف هتل صخره‌ای، احیا کشت و صنعت و ساخت برج‌های دوقلوی خرم‌آباد از جمله این اقدامات است.
بازوند در خصوص با حوزه کشاورزی گفت: در این رابطه باید به سمت کشاورزی مدرن برویم و حدود 8 هزار هکتار زمین کشاورزی دیم را به آبی و سالانه 10 هزار هکتار باید از آبیاری غرقابی به آبیاری مکانیزه تبدیل شود.
وی عنوان کرد: در ۳ سال اخیر ۵۰۰ روستا در لرستان گازرسانی شده است و تا پایان ۹۶ در مجموع هزار روستای گازرسانی شده خواهیم داشت و این در حالی است که پیش از این ۳۲۷ روستا در لرستان گازرسانی شده بود.
 این مقام مسوول گفت: ماهیانه ۱۱ میلیارد تومان به حوزه سلامت مردم استان کمک می‌شود و خوشبختانه ۸۵ درصد مردم از حوزه سلامت رضایت دارند.
بازوند گفت:9 پروژه برای توسعه و بهتر شدن زیرساخت فرودگاه خرم‌آباد برنامه‌ریزی شده و امیدواریم بتوانیم در جهت توسعه ان این پروژه‌ها را به نحو احسن انجام دهیم.
این مقام مسوول یکی از عوامل مهم برای رسیدن به توسعه استان را سرمایه‌گذاری سالانه 4 هزار میلیارد تومان اعتبار دانست و افزود: تأمین این اعتبار از طریق بخش خصوصی امکان‌پذیر است لذا تولید ثروت تنها با حرف و شعار امکان‌پذیر نیست و باید در راستای اقدام و عمل برنامه‌ریزی شود و توجه به اقتصاد مقاومتی بسیار مهم بوده و باید از تمام ظرفیت‌های استان در این راستا استفاده کنیم.

استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سد بختیاری گفت: این سد بلندترین سد خاورمیانه است و ساخت آن در ابتدای سال 95 آغازشده و تجهیز کارگاه این سد در حال انجام است.
بازوند افزود: اثرگذاری این سد کشوری است و تنها مختص به استان نبوده لذا در حوزه گردشگری و اشتغال‌زایی هم در استان می‌تواند اثرگذار باشد.
وی با بیان اینکه تا زمانی که پول نقد به ما داده نشود با سپاه مذاکره‌ای برای تخلیه قلعه نمی‌کنیم، گفت: درمجموع 42 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار برای ساماندهی قلعه اختصاص داده‌شده است.
استاندار لرستان همچنین با اشاره به وضعیت شرکت پارسیلون خرم‌آباد گفت: رأی دادگاه در رابطه با فروش قطعات و تجهیزات پارسیلون صادرشده است و امیدواریم این مشکل به‌زودی حل شود.
بازوند در ادامه اظهار کرد: ایجاد نمای ساختمان جدید استانداری در هفته آینده آغاز می‌شود و این ساختمان باید نشان‌دهنده فرهنگ لرستان باشد لذا از معماران بومی استان برای اجرای آن استفاده خواهد شد.
وی همچنین با تأکید به اینکه بام لرستان ظرفیت خوبی برای شهر خرم‌آباد است، افزود: با توجه به هزینه‌ی بالا، دولت نمی‌تواند از آن نگهداری کند و این در حالی است که 800 هکتار از اراضی بام به نام جنگل ثبت‌شده و ما نمی‌توانیم آن را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

حمایت استاندار از معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری

استاندار لرستان در بخش‌هایی از سخنانش به شایعه‌ی برکناری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری پایان داد.
هوشنگ بازوند این گونه سخنان را شایعه دانست و گفت: افرادی در لرستان وجود دارند که با شخص آقای شاهرخی مشکل‌ دارند و این شایعات را ایجاد می‌کنند.
شایان ذکر است با روی کار آمدن دولت روحانی، سيد سعيد شاهرخي كه اهل خرم‌آباد است از 12 آبان 1392 معاون سياسي امنيتي استانداري لرستان منصوب شد.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند خرم اباد 1395-06-02 16:38
با تشکر از استاندار پر تلاش از ایشان خواهشی داریم و ان اینکه امور اب استان در خصوص زمینهای کشاورزی حاشیه رودخانه خرم ابد و کشکان نه مجوز حفر چاه و نه مجوز تخصیص اب از رودخانه را می دهد اگر مخی خواهیم به سمت کشاورزی ابی و مدرن برویم این مشکل اساسی را از سد راه کشاورزان بردارید.
نقل قول کردن
#2 لراصیل 1395-06-02 19:42
چش اومید لرسو تونی شیر پیا
نقل قول کردن
#3 فرید 1395-06-02 22:25
فقط شعار و تبلیغ،فقط !!!!!
نقل قول کردن
#4 حبیبی 1395-06-02 22:54
برج دو قلو!!!والا اینا با این روند لاک پشتی کم کمش ۱۰ سال طول میکشه.نمیشه این اراضی بام رو بدن بخش خصوصی تا سرمایه گذاری کنند وگرنه ۸۰۰ هکتار جنگل کاری چه دردی از بیکاری خرم آباد درمان میکند؟
نقل قول کردن
#5 ع 1395-06-03 10:13
هشتاددرصد یعنی بیست درصد مانده جالبه فکر کنم دروغ سیزده بدر سال اینده است
نقل قول کردن
#6 مهدی 1395-06-03 10:34
یا هدف گذاری تان خیلی ساده و غیر واقعی بوده که در این شرایط به هشتاد درصدش رسیده اید یا این که ....
نقل قول کردن
#7 ویسی 1395-06-03 12:34
بام شهر باید به یک منبع درآمد پایدار برای شهر شود چرا بلااستفاده رها شده؟چه اشکال دارد در کنار نهال کاری و جنگلکاری و حفظ محیط زیست, دانشکده محیط زیست و دانشکده خبر و کمپینگ اقامتی برای گردشگران و پروژه های گردشگری افتتاح شود؟چرا آینده نگری نمیکنید چرا وقت که اصل موجودیت ماست را با جر و بحث و تنش و ناراحتی هدر میدهید؟خدا خیرتان بدهد بروید بام کرمانشاه و ملایر و مهاباد و سنندج و بام تهران را ببینید بروید پارک صفه اصفهان را ببینید.
نقل قول کردن
#8 اسدی 1395-06-03 12:40
به نقل از فرید:
فقط شعار و تبلیغ،فقط !!!!!

همین طرز فکر شماست که ما عقب افتادیم از دور پیشرفت.شما از توسعه ترس دارید.چون خودتان به زندگی ساده سنتی خو گرفتید دوست دارید شهرتان بخاطر همین افکار منسوخ شده در همین حد و اندازه بماند.شما نمیگذارید کارخانه در این شهر احداث کنند میگویید هوایمان آلوده میشود.آلودگی بهتر است یا مهاجرت جمعی هزاران تحصیلکرده که رنج و غم غربت روی دوششان است؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا