یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس جمهور با تاکید بر محوری بودن اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، دستورات لازم را برای اجرای سریع‌تر طرح‌ها در سه استان ایلام، http://yaftenews.ir/images/93/94-1/President%20Hassan%20Rohani%20norouz94.jpgلرستان و آذربایجان شرقی صادر کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، رئیس جمهور بر محوری بودن اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و دستورات لازم را برای اجرای سریع‌تر طرح‌ها و تحقق سیاست‌ها به‌ویژه در حوزه‌های رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در 3 استان ایلام، لرستان و آذربایجان شرقی صادر کرد.
در دیدار امروز استانداران ایلام، لرستان و آذربایجان شرقی با رئيس جمهور، گزارش روند اجرای مصوبات سفر کاروان تدبیر و امید به 3 استان کشور، تقدیم وی شد.
استانداران استان‌های ایلام، لرستان و آذربایجان شرقی روز سه‌شنبه به‌طور جداگانه با رییس جمهور دیدار و گزارشی را از روند اجرای تصمیماتی که در جریان سفر کاروان تدبیر و امید به این استان‌ها اتخاذ شده بود، ارائه کرد.
محمدرضا مروارید، هوشنگ بازوند و اسماعیل جبارزاده در گزارش‌های خود ضمن اشاره به مباحث توسعه‌ای و روند پیشرفت طرح‌ها، بر نقش اجرای این طرح‌ها در رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در استان‌های ایلام، لرستان و آذربایجان شرقی تأکید کردند.

دیدگاه‌ها  

#1 گودرزی 1395-05-06 09:31
سلام
1. بروجرد با اینکه در مسیر آزادراه اراک - خرم اباد است از پروژه حذف شده است، شهر شهیدانی چون بروجردی، شریف قنوتی، شمسه و آخرین روحانی شهید دفاع مقدس ، شهید توکلی، از جفای دولت خسته است و به عدالت و روحیه انقلابی نیروی عظیم سپاه چشم دوخته است.
2. در پروژه های دولتی قرارگاه در لرستان، بروجرد ظالمانه حذف شده، توقع ما این است که قرارگاه عزیز اسیر سیاست بازی ها نشود.
3. بروجرد با تقدیم بیش از 1500 شهید در دفاع مقدس، از برکات نظام اسلامی محروم است وحتی یک تخت بیمارستان دولتی در بعد از انقلاب برای این شهر ستم دیده احداث نشده است.
4. اکنون که شهرهایی با کمتر از 30 هزار نفر جمعیت دارای دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی هستند، چرا باید شهر 400 هزار نفری بروجرد از خدمات محروم باشد.
5. را آهن اراک ملایر از 25 کیلومتری بروجرد، پروژه راه آهن دورود خرم اباد اندیمشک از 10 کیلومتری بروجرد عبور می کند، در حالی که از این پتانسیل توسعه محروم است.
نقل قول کردن
#2 حمید ت 1395-05-06 21:45
در جواب این دوستی که کپی این کامنتش رو در دیگر سایتهای استان هم گذاشته بگم که :از اول هم قرار نبود که بروجرد در مسیر آزاد راه خرم آباد به اراک باشن .ولی با لطف استانداری آزاد راه به نزدیکی بروجرد تغییر مسیر داد.....و نکته بعدی اینکه قرارگاه خاتم یه پیمانکار تواناست ولی بودجه مسقیم برای عمران ندارد مگر اینکه دولت و منابع دیگر برای کارهای عمرانی این نهاد جهادگر رو یاری کنند.و این دیگه بستگی به توافقات شهرداری و دیگر نهادهای بروجرد با قرارگاه خاتم دارد....و در آخر هم بگم که بیمارستان آیت الله بروجردی همین امسال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و مشگلات درمانی بروجرد حل خواهد شد.الان بروجرد دارای بهترین دانشگاه آزاد غرب کشور می باشد و کارخانجات بسیار مهمی در این شهر مشغول فعالیتن .شهر بروجرد بسیار آبادتر از دیگر شهرستانهای این استان و حتی استانهای مجاور است....بیمارستا ن و درمانگاه بسیار خوبی امسال که بعضی هاشون هم خیر ساز بودن در بروجرد افتتاح شده ان که بهتر است عنوان شوند .از جمله مرکز بزرگ داندانپزشکی مربوط به دانشگاه آزاد و یا مرکز مهم بیمارهای خاص بروجرد
نقل قول کردن
#3 کاندیدا 1395-05-11 10:18
سلام
اتفاقا از برآیند نظر های اول و دوم؛ نتیجه می گیریم پیشرفت و توسعه مناطق مختلف کشور ارتباط تنگاتنگ با تفکر و مطالبات مردم منطقه داشته و اکتفا کردن به چند کارخانه و یا یک دانشگاه و .... باعث در جا زدن خواهد بود.
دولت ها هم به نوع و میزان مطالبات عمومی توجه ویژه دارند.
نقل قول کردن
#4 رضا 1395-05-12 12:09
با سلام ، در ارتباط با کامنت های فوق : بله بیان مطالبات منطقه ای ضروریست ولی مطالب به این شکل بیان نشود که فقط به بروجرد ظلم شده و بقیه شهرهای استان گل و بلبل است.که این ریشه بروز اختلافات خواهد شد.
نقل قول کردن
#5 میرزایی 1395-05-18 11:12
فلسفه ساخت آزادراه چیست؟مگرغیر اینست که از مسافت و هزینه بکاهد؟مگر هنگامیکه دولت آمد آزادراه خرم آباد به پل زال را ساخت به شهرهای ویسیان,معمولان, پلدختر توجه کرد؟آزادراه از ۵ کیلومتری بروجرد میگذرد.راه آهن دورود_بروجرد_مل ایر هم درحال انجام است.دو بیمارستان بروجرد امسال به بهره برداری میرسند.بروجرد به تنهایی ۷۰ درصد صنایع و کارخانجات فعال استان را در اختیار دارد.بروجرد با سیصدوپنجاه هزارنفر جمعیت دونماینده دارد.شهرستان خرم آباد وچگنی وسپیددشت و بیرانشهر و زاغه و ویسیان و محمودوند با ۷۰۰هزارنفر جمعیت هم دونماینده دارد.ضمنأ بروجرد فرمانداری ویژه دارد بودجه آن مستقیمأ از وزارتخانه ها میاید.دانشکده علوم پزشکی هم که مسولانتان باید پیگیر باشند مجوزش هم را وزارتخانه علوم باید بدهد چه ربطی به مسولان استان دارد؟دوست عزیز توهم توطعه را کنار بگذارید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا