یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان گفت: 12 طرح بزرگ راکد صنعتی در استان شناسایی شده و احیا آن‌ها در دستور کار قرار دارد.
به گزارش پايگاه خبري يافته، "محمد‌رضا صفی‌خانی" افزود: یخچال‌سازی، چرم و پوست، پارسیلون و فارسیت دورود از جمله این طرح‌ها هستند محمدرضا صفي‌خاني رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستانکه احیا آن‌ها بر اساس تغییرات جدید در دستور کار است.
وی با اشاره به این که 80 واحد نیمه تمام استان دارای پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد هستند اضافه کرد: 12 هزار میلیارد ریال مصوبه سفر برای واحدهای صنعتی استان، به دلیل نبود منابع بانکی تخصیص نیافت.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان اضافه کرد: 4 هزار و 50 میلیارد ریال تسهیلات با یارانه 5 درصد به واحدهای صنعتی استان اختصاص یافته که تلاش می شود این مبلغ تا شهریور امسال جذب شود.
صفی‌خانی افزود: این میزان اعتبار در صورت جذب برای واحدهای نیمه تمام، راکد و نیمه فعال هزینه خواهد شد.
وی بدون اشاره به آمار ادامه داد: میزان مورد نیاز برای واحدهای صنعتی استان بسیار بیشتر از این مبلغ بوده اما در صورت هزینه صحیح و هدفمند این تسهیلات، صنعت استان رونق خواهد گرفت.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان تاکید کرد: این میزان تسهیلات به واحدهایی اختصاص می‌یابد که قابلیت رقابت در بازارهای داخلی و خارجی را دارند.
به گفته وی هم اکنون هزار و 609 واحد صنعتی در استان وجود دارد که 31 درصد آن‌ها (بيش از 500 واحد) راکد و نیمه تعطیل است.
 

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1395-04-21 22:19
جناب مهندس صفی خانی لطف کنید این تسهیلات را اگر میخواهید به مدیر عامل فعلی پارسیلون بدهید قطعا بدانید تسهیلات فوق همانند ان دوازده میلیارد تومان قبلی در خارج از استان سرمایه گزاری و خرج صنعت ورشکسته پارسیلون نخواهد شد ضمننا بر اساس کدام کار کارشناسی می خواهید این اعتبارات را به صنایع از رده خارجی چون پوست وچرم که از نظر زیست محیطی دارای مشکلت زیدی است مگر اینکه این کارخانه تغییر کاربری دهد .
نقل قول کردن
#2 آرمین 1395-04-21 22:19
لعنت به باعث وبانی تعطیلی کارخونه جات لرستان خصوصاخرم آباد
نقل قول کردن
#3 دلاوری 1395-04-23 17:06
والا از اونموقع که من یادم هست تا الان همیشه دارن اختصاص میدن ولی معلوم نیست چی رو به کجا اختصاص میدن فقط دارن اختصاص میدن هیچی که عوض نمیشه فقط وضعیت بدتر میشه پیشنهاد من اینه مدتی اصن هیچی اختصاص ندن شاید فرجی شد والاااااااا
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا