یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: بانک کشاورزی تسهیلاتی به مبلغ 14 میلیارد تومان به 38 طرح کشاورزی استان لرستان اختصاص دهد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "هوشنگ بازوند" در جلسه ستاد تسهیل تولید که عصر امروز در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، با اشاره به این که بانک‌ها باید مشکلات خود را برای اجرایی کردن مصوبات به ما ارائه بدهند، اظهار داشت: مصوب شد 38 طرح کشاورزی به ارزش حدود 14 میلیارد تومان ظرف مدت یک ماه توسط بانک کشاورزی پرداخت شود که نظارت مستقیم آن به عهده رئیس جهاد کشاورزی استان است.
 وی ادامه داد: 29 طرح حوزه صنعت و معدن با 17 میلیارد تومان اعتبار در 45 روز توسط بانک‌های عامل باید پرداخت شود.
استاندار افزود: تمام بانک‌ها هر شکل که می‌توانند باید پاسخگو باشند و مصوباتی که در استان اجرایی نیست به‌ صورت کتبی اعلام شود تا در ستاد تسهیل کشور مطرح شود.
بازوند بیان کرد: برای احداث و زیرسازی طرح شهرک صنعتی و صنوف آلاینده شهرستان کوهدشت 200 تن قیر یارانه‌ای اختصاص داده می‌شود.
 وی اضافه کرد: 5 میلیارد تومان تسهیلات از سوی بانک ملت برای تجهیز شهر بازی، شهر شادی و سفره‌خانه مجتمع تجاری- تفریحی بعثت خرم‌آباد ارائه می‌شود.
بازوند عنوان کرد: به 33 نفر از مالکان مجتمع تجاری، تفریحی بعثت در شهرستان خرم‌آباد که در راستای فروش صنایع‌دستی و گردشگری استان فعالیت کنند مبلغ 50 میلیون تومان از سوی بانک‌های عامل استان تسهیلات ارائه می‌شود.
وی با تاکید بر لزوم احیای ظرفیت‌های لرستان در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: در این راستا مدیران بانک‌های عامل استان و همچنین مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید برنامه‌ریزی لازم را در این زمینه داشته باشند.
استاندار با اشاره به نام‌گذاری امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بیان داشت: در این راستا وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی استان این بوده که تمام تلاش خود را برای تحقق شعار سال به کار گیرند.
وی با اشاره به انتخاب لرستان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: برای تحقق برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این زمینه همه باید احساس مسئولیت کنند.
بازوند در ادامه با اشاره به تشکیل جلسات ستاد تسهیل لرستان در روزهای شنبه هر هفته بیان داشت: احیای ظرفیت‌های اقتصادی، کشاورزی، معدنی و ... استان در قالب این ستاد باید در دستور کار قرار گیرد.
وی با اشاره به فعالیت دو کمیته کارشناسی کشاورزی و صنعتی در قالب این ستاد، گفت: 38 طرح به ارزش 14 میلیارد تومان ظرف یک ماه توسط بانک کشاورزی پرداخت می‌شود که نظارت مستقیم و پیگیری این 38 واحد به عهده رئیس سازمان جهاد کشاورزی است.
بازوند در ادامه سخنان خود بر لزوم پیگیری و ارائه طرح‌های اقتصادی لرستان در کارگروه ملی عنوان کرد: مصوبات این طرح‌ها در کارگروه ملی برای تعیین تکلیف باید ارائه شوند.
جلسه ستاد تسهیل تولید منبع: روابط عمومی استانداری لرستان

دیدگاه‌ها  

#1 حمید ت 1395-04-20 02:27
مجتمع گردشگری و تفریحی بعثت یکی از مجتمع های خوب این شهر است که بتازگی آماده بهره برداری شده و هنوز برای خیلی ها ناشناخته شده است ....امید است که با تبلیغات مناسب برای همشهریان و هموطنان معرفی گردد.
نقل قول کردن
#2 ناصر 1395-04-20 10:03
جزئیاتی از بعثت بگید لطفا ، شهر بازی کیو ارزش بازسازی و هزینه کردن نداره ، یک شهر بازی مدرن مث تمام شهر های گردشگری در بام خرم آباد ایجاد کنید لطفا .
نقل قول کردن
#3 امیر.د 1395-04-20 13:55
بوستان مینیاتوری شاپوری بهترین مکان برای احداث یک شهربازیه مدرنه و میتونه نیاز اون منطقه رو هم رفع کنه
نقل قول کردن
#4 دالوند 1395-04-20 16:20
موقعیت شهر بازی کیو بینظیره کاس پول اونجا هزینه میشد این شهر بازیه بعثت کجاست مطمین باشید یک رانت پشتشه و مسولینی ذی نفع
نقل قول کردن
#5 بابک 1395-04-20 16:29
کار به کجا رسیده که پرداخت وام باید زیر نظر رئیس جهاد پرداخت بشود.اقتصاد ورونق اقتصادی با جلسات درست شدنی نیست تزریق منابع بانکی برای این طرحها گناه نابخشودنی است وبجز افزایش نقدیندگی مشکلی حل نمیکنه امان از بی تدبیری.شعار لرستان باید جذب سرمایه بدون پرداخت تسهیلات باشد.یعنی امکانات و زیر ساخت فراهم تا سرمایه گذار با رغبت بیاید
نقل قول کردن
#6 مومنی 1395-04-20 23:13
پارک کیوهم احتیاج به شهربازی مدرن داردوهم احتیاج به پارکینگ عمومی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا