یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

برای نخستین بار دفتر کانون کارآفرینان لرستان افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، ظهر امروز طی مراسمی دفتر کانون کارآفرینان لرستان با حضور "مهرداد غضنفری" معاون اقتصادی و توسعه با حضور نماینده خرم‌آباد دفتر کانون کارآفرینان لرستان افتتاح شدمنابع انسانی استانداری لرستان، "محمد بیرانوندی" نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی، کارآفرینان و جمعی از تشکل‌های کارگری و کارفرمایی افتتاح شد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در این مراسم یکی از مصادیق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توجه به مسائل اقتصادی و حمایت همه‌جانبه از مجموعه‌های اقتصادی به‌ویژه بخش خصوصی دانست که برای تحقق این امر در لرستان نسبت به تشکیل کانون کارآفرینان استان اقدام شده است.
"علی آشتاب" با بیان این که کارآفرینان لرستان از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بالایی برخوردارند، افزود: لرستان در همه جشنواره‌های کارآفرینی دارای کارآفرین ملی بوده به‌طوری‌که سال گذشته ۱۳ استان کشور دارای کارآفرین ملی بودند و لرستان تنها استانی بود که دو کارآفرین آن معرفی شدند.
وی با اشاره به اینکه کانون کارآفرینان لرستان می‌تواند حلقه واسط بین مجموعه مدیریتی استان و ارزش‌آفرینان کارآفرین باشد، عنوان کرد: این کانون ترکیبی از کارآفرینان برتر، کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه‌های کارآفرینی بوده که در آن نقاط ضعف و قوت کارآفرینی در استان شناسایی شده و برای رفع موانع پیش روی کارآفرینان با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی تدابیر لازم اتخاذ می‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بیان داشت: کانون کارآفرینان لرستان دارای ترکیبی شامل شش نفر از اعضا بخش خصوصی و شش نفر از اعضا بخشی دولتی بوده که طی چند سال اخیر تلاش‌های خوبی از جمله همکاری در برگزاری جشنواره‌های کارآفرینی و جذب ایده‌های نوآورانه و نخبگان حوزه‌های کارآفرینی توسط این کانون صورت گرفته و رئیس آن به عنوان دبیر کشوری انتخاب شده است.
 آشتاب همچنین افزود: کانون کارآفرینان برتر می‌تواند هم‌افزایی و مشارکت حداکثری در بحث تصمیم‌گیری‌های مجموعه مدیریتی استان داشته و به عنوان یک مشاور بسترساز گسترش فرهنگ کار و کارآفرینی در استان باشد.
با حضور نماینده خرم‌آباد دفتر کانون کارآفرینان لرستان افتتاح شد

دیدگاه‌ها  

#1 آرمین 1395-04-10 22:57
آقای بیرانوندی طرح احداث بندر خشک که قولش رو دادید عملی کنید! اینوهمون طرحی هست که به قول حضرتعالی در سلفچگان 100 هزار شغل ایجاد کرد
نقل قول کردن
#2 سحر 1395-09-28 01:52
سلام ...با توجه به اقتصاد مقاوتی ک ما باید تلاش خودمونو انجام بدیم برای این امر مهم و از نیروهای بومی استفاده کنیم بنده یک قطعه۳هکتاری زمین دارم که با صحبتهایی ک با آقای حسنوند نماینده اندیمشک داشتم قراره یک کارخانه ب مشارکت یک سرمایه گذار غیر بومی ایجاد بشه..اگه سرمایه گذار بومی لرستانی هست من مشتاقم بصورت مشارکتی زمینم رو دراختیارشون بزارم و جوونهای لرستانی مشغول ب کار شوند .در غیر اینصورت و همکاری نکردن مسولان لرستانی بنده از سرمایه ونیروی انسانی غیر بومی مجبورم استفاده کنم.با تشکر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا