یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

خريد تضميني گندم در لرستان از مرز 110 هزار تن گذشت.
به گزارش پايگاه خبري يافته، سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگاني استان لرستان با بيان اين كه اين مقدار گندم توسط 12 مرکز در سطح مهدي ملكي سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگاني استان لرستاناستان خريداري شده است، اظهار داشت: از ابتداي فصل خريد تا کنون 110 هزار و 800 تن گندم مازاد بر نياز از کشاورزان خريداري شده است.
وي ظرفيت ذخيره‌سازي  در استان را  بيش از 560 هزار تن بيان نمود و گفت‌: از اين مقدار ظرفيت ذخيره‌سازي 205 هزار تن آن مربوط به بخش دولتي و مابقي آن مربوط به بخش خصوصي مي‌باشد.
ملكي خاطرنشان ساخت: بخش خصوصي و دولتي شامل انبارهاي مکانيزه، سيلوهاي فلزي و بتني مي‌باشد که داراي استانداردهاي قابل قبول در زمينه نگه‌داري گندم هستند.
اين مقام مسئول استمرار بازرسي‌ها و نظارت بر خريد گندم را امري ضروري دانست و اذعان داشت: در راستاي حفظ صيانت از بيت‌المال 20  بازرس در مراکز شهرستان‌هاي استان مستقر شده‌اند تا از بروز هر گونه مشکل احتمالي ممانعت به عمل آورند.
ملکي با بيان اين كه بانک کشاورزي به عنوان بانک عامل جهت پرداخت مطالبات کشاورزان معرفي شده است، گفت: اين بانك تا کنون مبلغي معادل 22 ميليارد تومان از مطالبات کشاورزان را پرداخت نموده و همچنان در حال پرداخت مطالبات کشاورزان مي‌باشد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا