یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون استاندار لرستان: كارخانه نساجي بروجرد توان رقابت با محصولات مشابه توليدي خارج از كشور را دارد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "مهرداد غضنفری‌امرايي" در بازديد از کارخانجات نساجی بروجرد، هدف از اين نشست را بررسي علل توقف كمي و كيفي كارخانه نساجي و ارائه راهكار مثبت جهت برون‌رفت كارخانه نساجي از اين مشكلات عنوان کرد.
وي كارخانه نساجي را يكي از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین صنایع در كشور دانست و افزود: همه سعي ما بر احياي مجدد و توليد با ظرفيت كامل كارخانه نساجي است و اين مجموعه توان اين را دارد كه همچون گذشته با ديگر محصولات مشابه توليدي خارج از كشور رقابت كرده و مي‌تواند با توليد محصولات باکیفیت به جايگاه حقيقي خود برگردد.
جانشین ستاد اقتصاد مقاومتي استان تصریح کرد: طي صحبت‌هايي كه با استاندار در چند روز گذشته صورت گرفته، همه توان و سعي ستاد اقتصاد مقاومتي در استان، راه‌اندازي كامل با ظرفيت بالاي كارخانه نساجي بروجرد است.
غضنفری اضافه کرد: در طرح توسعه‌اي كه توسط مديريت مجموعه كارخانجات مشخص‌شده است، ظرفيت نيروي انساني اين مجموعه به حدود ۲ هزار نفر خواهد رسيد.
مدیر كارخانجات نساجي بروجرد نيز در اين نشست به بيان مشكلات و موانع موجود درراه توسعه و رونق كارخانه پرداخت و مهم‌ترین مشكل اين مجموعه را نداشتن سرمايه در گردش و وجود دستگاه‌هاي قديمي و فرسوده عنوان كرد.
مظاهری گفت: عمر بيش از نيمي از دستگاه‌هاي اين كارخانه به ۳۰ سال مي‌رسد و بااین‌وجود نمي‌توان محصولاتي باکیفیت و به‌روز را وارد بازار كرد بنابراين بهترين روش ماندن در چرخه توليد بالا و باکیفیت، تعويض دستگاه‌هاي فرسوده و جايگزيني دستگاه‌هاي نو و به‌روز است.
كارخانجات نساجي بروجرد از باسابقه‌ترین كارخانه توليدات صنعت پارچه در كشور است كه صادرات به كشورهاي اروپايي و آسيايي را درگذشته به دنبال داشته است.
مهرداد غضنفری در بازديد از کارخانجات نساجی بروجرد
منبع: روابط عمومی فرمانداری بروجرد

دیدگاه‌ها  

#1 دد 1395-04-01 11:04
امیدواریم این وعده بزودی محقق شود نساجی این ظرفیت رادارد که باعث اشتغال بیشتری شود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا