یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جلسه ویژه استاندار لرستان با مدیران بانک‌ها لرستان جهت رسیدگی به پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، استاندار لرستان در این جلسه که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، اظهار داشت: روز 3 شنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی که با حضور وزیر محترم کشور، 3 استاندار، مدیر بانک مرکزی و مدیران بانک‌های کشور برگزار می‌شود حضور خواهم یافت.
هوشنگ بازوند خطاب به مدیران بانک‌های لرستان گفت: اگر مشکلاتی در خصوص پرداخت تسهیلات ازدواج و ... دارید هم‌اینک مطرح کنید تا در جلسه اقتصاد مقاومتی برای حل‌وفصلش اقدام شود.
بازوند در ادامه این جلسه روند پرداخت وام ازدواج 10 میلیون تومانی را از مدیران بانک‌ها توضیح خواست که مشخص شد به‌جز بانک مهر هیچ‌یک از بانک‌های لرستان تا کنون وام 10 میلیونی پرداخت نکرده است.
برخی مدیران بانک‌ها در توجیه عدم پرداخت وام 10 میلیونی اظهار داشتند که وام 10 میلیونی ابلاغ‌ شده ولی منابع برای پرداخت محدود است و با توجه به این‌ که وام ازدواج از 3 میلیون به 10 میلیون افزایش‌یافته است نسبت به سال اخیر تعداد کمتری توان پرداخت داریم.

برخی بانک‌ها حتی یک وام ازدواج پرداخت نکرده‌اند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هم در این جلسه گفت: بر اساس آمار بانک مرکزی تاکنون 13 هزار و 410 نفر برای وام ازدواج 10 میلیونی ثبت‌نام کرده‌اند.
"سید سعید شاهرخی" افزود: بر اساس آخرین آمار بر اساس اعتباراتی که تنظیم‌شده بود سهمی را برای بانک‌ ها لحاظ کردند که وام ازدواج به زوجین بایستی پرداخت شود.
وی با بیان این‌که مبنا 3 میلیون بود، افزود: تعداد نفرات در نوبت 11 هزار 780 نفر تا ابتدای خرداد بوده‌اند.
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار لرستان با بیان این مطلب، اظهار داشت: الآن 13 هزار 410 نفر تا اول تیرماه ثبت‌نام نموده و در صف هستند.
شاهرخی بیان کرد: در جلسات قبل بنابراین شد 25 درصد از 11 هزار و 780 نفر تا پایان شهریورماه پرداخت شود، تشریح کرد: بانک ملت 81 مورد در نوبت داشت قرار شد 20 مورد از آن را پرداخت کند که تا امروز فقط 18 مورد پرداخت کرده است.
وی ادامه داد: بانک ملی هزار 279 داشت که تا امروز 584 مورد ظرف یک ماه گذشته پرداخت کرده است.
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار لرستان گفت: بانک مسکن هم بر اساس آمارهای دریافتی از 216 مورد فقط یک مورد پرداخت کرده است!
شاهرخی تصریح کرد: متأسفانه بانک کشاورزی پرداختی نداشته است و ما انتظار داشتیم پرداخت کند چون‌که روال کار بانکی در این بانک روان است!
در جلسه ویژه بررسی وام ازدواج مطرح شد: در لرستان فقط یک بانک وام 10 میلیونی پرداخت کرده استخبر و عکس: مصطفی باقری

دیدگاه‌ها  

#1 حسین میر 1395-03-30 23:54
با کمال تاسف وتالم مظلوم تر از جوونا کسی پیدانمیشه وبا کمال حسرت و نهایت نگرانی اوضاع جوونای هیچ شهری تو کشور به اندازه خرم آباد نگران کننده و مظلومانه تر نیست جنابان آقایان مسئول ما جوونا به اندازه کافی ووافی حرف شنیدیم وتحمل کردیم به خداوندی خدا سوگند تا عملتان را نبینیم هیچ سخن وهیچ گفتار وهیچ توصیه ای راازشما گوش نخواهیم گرفت
نقل قول کردن
#2 پیامنی 1395-03-31 02:40
وقتی موقع پرداخت وام به کارمندهای خودشون برسه همه چی رو براهه اما موقع پرداخت وام ازدواج منابعی وجود نداره و روی خاک سیاه نشستن ،
برخی مسئولین محترم چند صباح دیگه بازنشسته میشید و عصا زنان توی یه پارک بجای جلوس بر مسند ریاست روی یه نیمکت فلزی سرد میشینید و منتظر عزرائیل می مونید بفکر آخرت و یه نام نیک باشید این خوش خرامیها یه روز تموم میشه البته نگمانم
نقل قول کردن
#3 شهروند 1395-08-05 17:59
بعد از گذشت چند ماه از ثبت نام بر روی سایت جهت وام ازدواج.امروز به شعبه انتخابی بانک ملت شعبه خیابان ولی عصر مراجعه نمودم.میگن شاید یکسال دیگه نوبتت بشه!!!!! دوستان عزیز واقعا چه کسی باید جوابگو باشد........؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا