یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: صنایع پایین دستی پتروشیمی استان باید تقویت شود.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "هوشنگ بازوند" در یازدهمین جلسه اقتصاد مقاومتی استان لرستان که عصر جمعه 21 خردادماه و با حضور معاونان مدیران و فرمانداران در دفتر استاندار تشکیل شد، تاکید کرد که کمیته‌های اقتصاد مقاومتی در استان تشکیل شود.
وی اعلام کرد: وضعیت شرکت پارسیلون هرچه سریع‌تر روشن شود و صنایع پایین‌دستی پتروشیمی لرستان تقویت گردد.
بازوند افزود: صادرات غیرنفتی لرستان افزایش یابد و سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان تلاش کند سهم صادرات را حتی بیشتر از میزان تعیین شده افزایش بدهد.
قابل ذکر است در این جلسه میثاق‌نامه اقتصاد مقاومتی قرائت و امضاء شد و استاندار از همه اعضا به ویژه مدیران و فرمانداران خواست به این میثاق‌نامه به طور جدی پای‌بند باشند تا لرستان به رونق اقتصادی درون‌زا و برون‌نگر برسد.
در این میثاق نامه به موضوعاتی چون جذب سرمایه‌گذار، ایجاد اشتغال، تقویت تولید داخلی، افزایش بهره‌وری، مبارزه با فساد و رانت‌خواری و توجه به نقش مشارکت مردم در اقتصاد مقاومتی تأکید شده است.
در این جلسه مقرر شد کمیته‌های اجتماعی و فرهنگی با مسؤولیت معاون سیاسی استاندار، کمیته اقتصادی با مسؤولیت معاون اقتصادی استاندار، کمیته عمرانی با مسؤولیت معاون عمرانی استاندار و کمیته برنامه‌ریزی با مسؤولیت ریس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تشکیل شده و هر هفته با تشکیل جلسات منظم، پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان را در یک ‌روال کاری منظم به سرانجام کاری برسانند.
همچنین مصوب شد پروژه‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان‌ها هم در اختیار فرمانداران قرار گیرد.
http://yaftenews.ir/images/95/3-95/wazir3.jpg
خبر: ایمان بیرانوند

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا