یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری لرستان در نظر دارد زمین محل اجرای پروژه خدماتی‌رفاهی (سفره‌خانه سنتی) واقع در مسیر ورودی قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد به مساحت 245 متر مربع را از طریق مزایده به صورت اجاره یک ساله به اشخاص حقیقی یا حقوقی مزایده عمومی پروژه خدماتی‌رفاهی حريم فلك‌الافلاك و درياچه گهردارای صلاحیت واگذار نماید.
 به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی لرستان، متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیش‌تر و دریافت اوراق مزایده می‌توانند از تاریخ 18 تا 23 خردادماه 95 به اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لرستان واقع در خرم‌آباد، خیابان 60 متری، خیابان شهید چمران، خیابان شهید جهان‌آرا، اداره کل میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری لرستان (واحد حقوقی) مراجعه نمایند.
همچنين اين اداره کل در نظر دارد خدمات عمومی در منطقه گردشگری گهر شامل: احداث کمپینگ و سفره‌خانه سنتی را از تاریخ 18 خرداد تا 31 شهريور 95 از طریق مزایده به اشخاص حقیقی یا حقوقی دارای صلاحیت واگذار نماید.
متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اوراق مزایده می‌توانند از تاریخ 13 تا 17 خرداد 95 به اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لرستان مراجعه نمایند.
اميدواريم نظارت لازم از سوي اداره كل ميراث فرهنگي لرستان بر ساخت و سازهاي احتمالي برندگان مزايده در اين دو مكان تاريخي و گردشگري، صورت پذيرد تا هم صدمه‌اي به محيط زيست در منطقه اشتران‌كوه وارد نيايد هم اين كه در حريم قلعه فلك‌الافلاك نيز مشكل جديدي رخ ندهد.
 

دیدگاه‌ها  

#1 حسین 1395-03-18 01:21
وا مصیبتا
نباید اجازه چنین کاری رو در گهر بدن
گهر باید بکر باقی بمونه
محیط زیست استان داره چه می کنه؟
نقل قول کردن
#2 حمید کاویان فعال محیط زیست 1395-03-19 10:01
علیرغم تذکرات داده شده در سنوات قبل به اداره کل گردشگری لرستان مبنی بر جلوگیری از هر گونه تخریب در منطقه حفاظت شده اشترانکوه ... به زودی از طریق مجاری قانونی و رسانه های ملی با این اعمال خارج از قانون و خارج از دستورات مقام معظم رهبری پیگیری خواهد شد......
نقل قول کردن
#3 حمید کاویان فعال محیط زیست 1395-03-19 10:16
امیدوارم سازمان گردشگری پاسخی روشن در خصوص به غارت رفتن آثار تاریخی دشت سیلاخور و وتخریب برخی پل های تاریخی استان و .... و عدم حمایت از هنرمندان صنایع دستی و... به مردم دهند ... به زودی تصاویر غارت آثار تاریخی دشت سیلاخور به نمایش گذاشته خواهد شد ... راستی چه خبر از روستاهای هدف گردشگری ...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا