یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: آمایش سرزمین رکن اصلی تصمیم‌گیری‌های اقتصادی است.
معاون وزیر: مدیر کل جدید امور اقتصادی و دارایی لرستان به بحث سرمایه‌گذاری توجه داشته باشدبه گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، محمد شرف‌شاهی ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی لرستان که در سالن اجتماعات آن اداره کل برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار داشت: اگر به آمایش سرزمینی توجه نکنیم و آن را جدی نگیریم نمی‌توانیم سرمایه‌هایمان را در مسیر صحیح مورداستفاده قرار دهیم.
وی در ادامه گفت: شناسایی مزیت‌های استانی از ویژگی‌های مهم جهت استفاده مطلوب در حوزه سرمایه‌گذاری است.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی با اشاره به طرح جامع مالیاتی اظهار داشت: این طرح جز برنامه‌های ابلاغی به وزارت اقتصاد و امور دارایی است که با تحقق آن در سطح استان‌ها میزان وصولی معنادار مالیاتی در کشور مشخص می‌شود.
شرف شاهی همچنین گفت: اطلاعات درست و دقیقی از مجموعه دارایی و اموال دولت وجود ندارد که به دنبال آن هستیم در سال جاری این مشکل را مرتفع کنیم.
وی با بیان این که وزارت امور اقتصادی و دارایی دارای تنوع و حساسیت بالا است، افزود: باید برای انتخاب مدیران استانی نگاه عمیقی وجود داشته باشد.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی خاطرنشان ساخت: یکی از موضوع‌های جدی وزارت اقتصاد و دارایی بحث سرمایه‌گذاری است که مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی لرستان باید به آن توجه داشته و آن را دنبال کند.
شرف‌شاهی از تشکیل شورای هماهنگی وزارت امور اقتصاد و دارایی در سطح استان‌ها خبر داد و بیان داشت: از سال گذشته این شورا برای ساماندهی وضعیت استان‌ها تشکیل‌شده و مدیران استانی مکلف‌اند این شورا را در استان تشکیل دهند.
وی در بخشی از سخنان خود به تدوین سند راهبردی وزارت اقتصاد و دارایی در قالب 7 راهبرد اصلی اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعاتی که استان‌ها باید در قالب شورای راهبردی به آن توجه نمایند موضوع کسب‌وکار و سهولت در این رابطه است زیرا یکی از موضوعات جدی دولت سهولت کسب‌وکار است که در دستور کار قرار دارد.
خبر: مصطفی باقری

خبر مرتبط: مراسم معارفه مدیر کل امور اقتصادی و دارایی لرستان برگزار شد

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا