یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عملیات اجرایی سد تاج‌امیر دلفان با حضور استاندار لرستان، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، نماینده منتخب مردم سلسله و دلفان، معاون عمرانی استاندار و برخی از مدیران استانی و محلی آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، استاندار لرستان در این مراسم در جمع پرشور مردم و خانواده‌های شهدای نورآباد با تأکید بر نقش بی‌بدیل و ایثارگرانه قرارگاه خاتم و شخص سردار عبدالهی در به فعل درآمدن پروژه‌های حیاتی و زیرساختی لرستان یادآور شد: وقتی پروژه‌هایی مانند سد تاج‌امیر بعد از سال‌ها رکود با کمک قرارگاه خاتم فعال می‌شوند یا وقتی نورآباد و سلسله و خرم‌آباد در مسیر کریدور اصلی مرز بازرگان به بندر امام قرار می‌گیرند یا اگر پروژه‌های بزرگی مانند آزادراه خرم‌آباد- اراک و سلسله خطوط ریلی لرستان فعالانه کار خود را پی می‌گیرند یا فرودگاه خرم‌آباد در مسیر توسعه واقعی قرار می‌گیرد و یا قراردادهای بزرگ افزایش تخت‌های بیمارستانی در سراسر لرستان امضا می‌شود، این‌ها همه نشان می‌دهد استان لرستان مسیر خود را در شتاب گرفتن توسعه به‌خوبی تشخیص داده و قرارگاه بزرگ سازندگی خاتم یار ارزشمند و فرصت مغتنم ماست.
"هوشنگ بازوند" اقتصاد مقاومتی و پایلوت شدن لرستان را در این موضوع یک امتیاز تاریخی توصیف کردند و افزودند: طبق قول رهبر معظم انقلاب مردم باید در اداره و تحقق اقتصاد مقاومتی به‌طور جدی مشارکت داده شده و طعم شیرین آن را بچشند.
آینده لرستان درخشان است
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا «ص» نیز طی سخنانی به رویکردهای قرارگاه در آبادانی کشور اشاره کرد و افزود: باید دقت کنیم در سالی که نام آن از سوی رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی با اقدام و عمل است از ظرفیت‌های داخلی بهترین بهره‌ها را ببریم که در این مسیر استان لرستان خود را خوب پیدا کرده است.
سردار "عبادالله عبدالهی"، استاندار لرستان را نیرویی میدانی و پابه‌رکاب توصیف کرد و ادامه داد: با وجود ایشان و همکاری مطلوب نمایندگان و سایر مسئولان و مؤثرین استان حول این محور، آینده لرستان درخشان است.
عملیات اجرایی سد تاج امیر دلفان آغاز شد/ آینده لرستان درخشان است
 

دیدگاه‌ها  

#1 معلم 1395-03-03 07:58
ضمن تبریک برای اجرای این طرح های خوب .واگذاری همه طرح ها به قرارگاه خاتم الاانبیا در کشور با روح خصوصی سازی و حمایت از بخش حصوصی در تعارض و تضاد است . امید وارم بخش خصوصی منبعد حضور پر رنگ تری داشته باشد. قرارگاه سپاه عملا بخش دولتی به حساب می آید و رقیب بخش خصوصی که سبب میشود هرگز بخش خصوصی قذرت مند ظاهر نگردد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا