یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: فردا چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 رییس اتاق ایران در سفری یک‌روزه به خرم‌آباد حسين سلاح‌ورزي رئيس اتاق بازرگاني خرم‌آبادمی‌آید.
به گزارش روابط عمومی اتاق خرم‌آباد، "حسین سلاح‌ورزی" با اعلام این خبر اظهار داشت: برای این سفر یک‌روزه برنامه‌های تدارک دیده شده که یکی از آن‌ها بازدید از مجتمع کشت و صنعت خرم‌آباد می‌باشد.
وی افزود: محسن جلال‌پور همچنین با استاندار لرستان دیدار خواهند داشت.
سلاح‌ورزی بیان داشت: برگزاری جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با حضور رییس اتاق ایران نیز از دیگر برنامه‌هایی است که برای این سفر یک‌روزه در نظر گرفته‌ایم.
رییس پارلمان بخش خصوصی لرستان تصریح کرد: این اولین سفر جلال‌پور در جایگاه رییس اتاق ایران به لرستان خواهد بود.
 
برای اولین بار در لرستان یک زن به عنوان نماینده هیات‌های حل اختلاف مالیاتی انتخاب شد
نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: نمایندگان جدید اعضای هیات‌های حل اختلاف مالیاتی از طرف اتاق خرم‌آباد معرفی شدند،
"محمد خاکی" افزود: هشت نفر از کارشناسان به عنوان نمایندگان جدید اتاق خرم‌آباد برای شرکت در کمیسیون‌های حل اختلاف مالیاتی به اداره کل امور مالیاتی لرستان معرفی شدند که از این جمع برای اولین بار یک زن به عنوان نماینده هیات معرفی شده است.
اتاق بازرگانی خرم‌آباد ناهید عباسی‌زاد را به عنوان نماینده در کمیسیون‌های حل اختلاف مالیاتی معرفی کرد.
عباسی‌زاد دارای مدرک کارشناسی حسابداری و عضو انجمن حسابداران خبره ایران می‌باشد.
به گفته خاکی در سال جدید رویکرد اتاق خرم‌آباد حمایت جدی از واحدهای تولیدی استان بوده و با تشکیل دبیرخانه هیات های حل اختلاف ضمن تعامل و همکاری کامل با اتاق تعاون، اتاق اصناف و سایر تشکل‌های حرفه‌ای سعی در دفاع از حقوق قانونی مودیان دارد.
قابل ذکر است که به موجب ماده 244 قانون مالیات‌های مستقیم مرجع رسیدگی به کلیه اختلاف‌های مالیاتی، هیات حل اختلاف مالیاتی می‌باشد که این هیات متشکل از سه نفر عضو بوده و با حضور کلیه اعضاء رسمیت خواهد داشت؛ اعضای هیات شامل نماینده سازمان امور مالیاتی، قاضی شاغل یا بازنشسته می‌باشد و نفر سوم نیز به موجب بند 3 ماده 244 ق.م.م با معرفی اتاق بازرگانی صورت می‌پذیرد و معرفی افراد جدید و ازجمله ناهید عباسی‌زاد بر اساس همین مجوز قانونی صورت پذیرفته است.
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا