یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: در روزهای پایانی اسفندماه، استان لرستان میزبان گردشگران بسیاری بود.
به گزارش ایرنا، "مسعود سلطانی‌فر" در جریان بازدید از ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر اظهار داشت: در روزهای پایانی اسفندماه علاوه بر استان‌های مازندران، گیلان، خراسان رضوی، Masoud Soltanifar مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهور رییس میراث فرهنگی فارس و خوزستان که همه‌ساله مقصد مسافران نوروزی هستند، استان لرستان نیز میزبان گردشگران بسیاری بود.
وی گفت: در آخرین جلسه هیات دولت با توجه به گزارش‌هایی که به رئیس‌جمهور ارائه شد، دکتر روحانی توصیه‌هایی داشتند که به‌عنوان دستورالعمل به دستگاه‌های عضو ستاد و استان‌ها ارسال شد.
سلطانی‌فر با اشاره به وضعیت سفر در استان‌های کشور در روزهای اخیر اظهار داشت: آمارها نشان می‌دهد که در چند روز آغازین تعطیلات نوروز ۹۵ مقاصد گردشگری داخلی متنوع‌تر شده است.
اين مقام مسئول تصريح كرد: ایام تعطیلات نوروز پرحجم‌ترین زمان سفرهای داخلی است که باید برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور ارائه خدمات شایسته به مسافران در این روزها انجام گیرد.
وی گفت: بر اساس استانداردهای کمی و کیفی تعریف شده، ۶ شهر برتر در حوزه ارائه خدمات گردشگری به مسافران نوروزی در سطح کشور در پایان تعطیلات نوروز انتخاب می‌شود.
معاون رییس جمهور ایده انتخاب شهر برتر گردشگری را ایده‌ای موفق و خوب دانست و گفت: این برنامه با همکاری وزارت کشور و با هدف ایجاد جریان رقابت در میان دستگاه‌ها بر مبنای شاخص‌های کمی و کیفی اجرایی می‌شود.
 

دیدگاه‌ها  

#1 باقری دانشجوی گردشگری 1395-01-03 02:33
خوشبختانه لرستان تا امروز ، جزو استانهایی شده که بیشترین گردشگر را داشته است. با برنامه ریزی هایی که مهندس بازوند ، سازمان میراث فرهنگی ، شهرداری و آموزش و پرورش و .. برای جذب گردشگران نوروزی و ارائه خدمات بهتر به آنان ،انجام داده اند ، باید امیدوار باشیم که شهرخرم آباد بتواند در پایان تعطیلات در لیست 10 شهر برترمیراث فرهنگی کشور ، در زمینه ارائه خدمات بهتر به گردشگران قرار بگیرد . هر چند رقابت با شهرهای دیگر،به علت کمبود امکانات و نبود برخی زیر ساخت های مناسب ، کمی مشکل است اما امیدواریم با قرار گرفتن نام شهر خرم آباد در این لیست تلاش و زحمات چند ماهه مسئولان جبران شودتا نیروی مضاعفی باشد برای آنان، تا با انرژی بیشتر و برنامه ریزی دقیق تری ایجاد خدمات بهترگردشگری نوروز 96 بیاندیشند .
امید آنکه این آرزو محقق شود و یافته درروزهای آتی ، با درج تیتر (( خرم آباد در لیست 10 شهر برتر گردشگری کشور قرار گرفت ))باز هم خبر خوشی از پیشرفت شهر مان به گوشمان برساند.با امید آنروز
نقل قول کردن
#2 دلواپس 1395-01-03 20:18
انشااله . ما هم به عنوان همشهری دوست داریم شاهد پیشرفت شهرمان باشیم . اثارباستانی خوبی داریم اما خیلی از آنها ناشناخته اند .لازم است میراث فرهنگی در اشنایی بیشتر مردم اقدامات بیشتری انجام دهد .
نقل قول کردن
#3 مگی 1395-01-06 03:20
انشااله که جزوه ده شهر برتر گردشگری هم شناخته شود .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا