یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مراسم بزرگداشت روز مهندس در خرم‌آباد برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، مراسم بزرگداشت مقام دانشمند ایرانی خواجه‌نصیرالدین طوسی و روز مهندس با حضور استاندار لرستان، معاونین و هیات مدیره و اعضای سازمان نظام‌مهندسی استان، روز دوشنبه 10 اسفندماه در سالن همایش بانک صادرات خرم‌آباد برگزار شد.
در این مراسم استاندار لرستان با اشاره به مقام مهندس و نقش انکار نشدنی آن در بالا رفتن سطح زندگی مردم و گسترش دانش بشری، اظهار داشت: با توجه به مطرح‌شدن بحث اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری در سال 92 و ایجاد این فرصت ارزشمند و نسخه شفابخش برای اقتصاد؛ این کار باید توسط مهندسین اجرا گردد و روند آن منطبق با سند چشم‌انداز 20 ساله استان همخوانی داشته باشد.
"هوشنگ بازوند" افزود: مهندسین باید با تشکیل و راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان نقش بسزایی در اقتصاد و کارآفرینی داشته باشند به‌گونه‌ای که تاکنون این شرکت‌ها بتوانند جایگزین اقتصاد متکی به نفت باشند.
وی در ادامه‌ با بیان این که بیکاری در استان باعث از دست رفتن خودباوری جوانان شده افزود: هم اکنون شرایط سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری از تمام ظرفیت‌های استان فراهم است و امروزه با توجه به موقعیت مناسب استان باید سهم عمده‌ای از بازار اقتصادی کشور عراق را متوجه استان کنیم.
در ادامه مراسم؛ رییس سازمان نظام‌ مهندسی استان لرستان با بیان این که آفرینش که از صفات بارز خداوند است، افزود: مهندسین سازندگان جامعه هستند و این توانایی باید با علم و دانش همراه شود.
"امیر محمد امیری" در ادامه افزود: امروزه با توجه به گسترش دانش بشری مهندسین باید به مسائل و علوم روز حوزه خود در بحث طراحی اشراف کامل داشته باشند.
رییس انجمن صنفی پیمانکاران نیز با بیان نکاتی در خصوص مطالبات این قشر آسیب‌پذیر اظهار داشت: پیمانکاران بازوان اجرایی دولت هستند و در سخت‌ترین شرایط نیز توانسته‌اند به سازندگی و کارآفرینی در حوزه شغلی خود بپردازند که این مهم مستلزم همکاری ترجمان‌های دولتی با این مجموعه می‌باشد.
"احمد مرادپور" در ادامه اظهار داشت: مشکلات کلیدی و اساسی مانند عدم پرداخت مطالبات و نرخ‌های تعدیل و موافقت‌نامه و شرایط عمومی پیمان که تماماً به نفع کارفرما بوده باعث طولانی شدن روند پیشرفت پروژه‌ها و گاهی تعطیلی و ناتمام ماندن آن‌ها شده که در این وسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید نقش بی‌طرفی را ایفا نماید.
حواشی مراسم
مراسم با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران، با اجرای آغاز شد.
"احسان کرمرضاپور" مسئول بسیج مهندسی در سخنانی، از تأخیر چند روزه اجرای مراسم به دلیل هم‌زمانی با انتخابات خبر داد و گفت: این مراسم توسط کارگروه سازمان نظام‌ مهندسی استان، انجمن پیمانکاران، اداره راه و شهرسازی، بسیج صنعتی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) و بسیج مهندسی برگزار شده است.
در بخشی دیگر از این مراسم از خانواده شهدای بسیجی شهید "حسین محمدخانی" و شهید "کورش منصوری" تقدیر شد.
در ادامه مراسم از مهندسین نمونه استان تقدیر شد و مهندس "هوشنگ بازوند" استاندار لرستان نيز به عنوان مهندس نمونه سال 94 معرفی گردید.
مراسم بزرگداشت روز مهندس در خرم‌آباد برگزار شد.مراسم بزرگداشت روز مهندس در خرم‌آباد برگزار شد.مراسم بزرگداشت روز مهندس در خرم‌آباد برگزار شد.عباس  ملکی

دیدگاه‌ها  

#1 ع 1394-12-11 07:30
به نظرم اعلام آقاي بازوند به عنوان مهندس نمونه سال نوعی چاپلوسی بوده
نقل قول کردن
#2 ف 1394-12-20 12:59
نظرع کاملا درسته
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا