یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هم‌زمان با طليعه سي و هشتمين بهار انقلاب اسلامي 38 مجتمع خدماتي‌‌رفاهی بین‌راهی در 13 استان كشور با اعتبار 140 ميليارد تومان، به صورت سيستم ويدئو‌كنفرانس و همزمان، با حضور معاون وزير راه و شهرسازي افتتاح و به بهره‌برداري رسيدند.
به گزارش روابط عمومی حمل و نقل و پايانه‌هاي لرستان، معاون وزير راه و شهرسازي و رئيس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اظهار داشت: يكي از پروژه‌هايي كه سازمان راهداري به منظور ارتقاء ايمني راه‌ها تعقيب و پي‌گيري مي‌كند احداث مجتمع هاي خدماتي‌‌رفاهي است زيرا وجود اين مجتمع‌ها كمك مي‌كند تا كاربران جاده‌اي خدمات مورد نياز خود را به طور مطلوب و متمركز دريافت كنند.
داود كشاورزيان بيان داشت‌: با افتتاح این مجتمع‌هاي خدماتي‌رفاهي، تعداد مجتمع‌‌هاي بين‌ راهي در كشور به ۶۰۰ مجتمع افزايش مي‌يابد، ضمن اين‌كه ۳۴۸ مجتمع در حال ساخت و براي ۵۲۵ مجتمع نيز موافقت‌نامه اصولی صادر شده است كه در حال گذرندارن مراحل تكميلي پرونده هستند.
رئيس سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي همچنين، از وجود 61 مجتمع خدماتی ـ رفاهی در آزادراه‌های کشور خبر داد و افزود : 231 مجتمع خدماتی‌‌رفاهی نيز در بزرگ‌راه‌هاي كشور مشغول خدما‌ت‌رساني به كاربران جاده‌اي و هم‌وطنان هستند.
كشاورزيان همچنين در باره‌ي نحوه نظارت بر مجتمع‌های خدماتی‌‌رفاهی خاطرنشان كرد: تا پيش از اين امکان نظارت از سوي سازمان وجود نداشت و هر يك از نهادها و سازمان‌هاي ذي‌ربط نظارت‌هاي موردي داشتند، اما اخیراً با اصلاح آئین‌نامه، نظارت بر عملکرد مجموعه‌های خدماتی‌رفاهی به سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌اي واگذار شده است.
رئیس سازمان راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای در خصوص مكان‌يابي ساخت مجتمع‌های خدماتی ‌رفاهی نيز گفت: در همين راستا طرح تفصیلی 19 استان تهیه شده و مقرر است در قالب اين طرح تفصيلي مكان‌يابي مجتمع‌های خدماتی ـ رفاهی صورت گيرد.
مدير كل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان لرستان نيز در اين مراسم كه با حضور فرماندار و جمعي از مديران و مسئولان شهرستان پلدختر در محل مجتمع خدماتي‌‌رفاهي بين راهي "كردعليوند" برگزار شد، اظهار داشت : مجتمع كردعليوند با اعتبار 30 ميليارد ريال در زميني به مساحت 16 هزار متر مربع در محور پلدختر‌– انديمشك توسط سرمايه‌گذار بخش خصوصي احداث شده است.
"حسن رحماني" افزود‌: اين مجموعه دارای جايگاه سوخت (بنزین و گازوئیل)، سرویس بهداشتی، رستوران، نمازخانه، سوپرمارکت، خدمات خودرويي، فضاي سبز و پاركينگ خودروهاي سبك و سنگين مي‌باشد.
فرماندار شهرستان پلدختر نيز در اين مراسم با اشاره به اين كه احداث اين مجتمع خدماتي – رفاهي احساس امنيت را به دنبال خواهد داشت، گفت : اين مجتمع از اهميت خاصي برخوردار است زيرا در مسير ترانزيت شمال به جنوب و خصوصاً غرب به جنوب واقع شده است و رعايت اخلاق و ارائه خدمات مناسب و مطلوب در اين مجتمع بسيار مهم و معرف فرهنگ مردم اين منطقه است.
"نورالدين درمنان" افزود‌: نگه‌داري مناسب از اين مجوعه و حمايت از سرمايه گذار آن مي‌تواند الگوي مناسبي براي جذب بخش خصوصي باشد.
 يك مجتمع خدماتي‌‌رفاهی بین‌راهی در مسير لرستان- خوزستان افتتاح شد
 

دیدگاه‌ها  

#1 دلاوری 1394-11-14 15:29
واقعا الان باید خوشحال باشیم؟؟؟؟!!!!!
نقل قول کردن
#2 بیطرف 1394-11-15 09:52
باز شکرگزاریم کاچی به از هیچی
نقل قول کردن
#3 شهروند 1394-11-15 23:15
چه عجب
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا