یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: کارخانه لاستیک‌سازی لرستان پروژه صنعتی بزرگی است که با حمایت و تسهیلات ویژه دولت در استان ایجاد می‌شود.
به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، "هوشنگ بازوند" عصر امروز در جلسه رفع مشکلات راه‌اندازی کارخانه لاستیک‌سازی لرستان با بیان این که سیاست دولت در استان حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است، گفت: مراحل پایانی تامین اعتبار کارخانه لاستیک‌سازی لرستان در حال انجام است و اعتبار این طرح از طریق صندوق تسهیلات توسعه ملی تامین خواهد شد.
وی با بیان این که یکی از عوامل تأثیرگذار در موفقیت این طرح حضور سرمایه‌گذار توانمندی پای این کار است، گفت: کارخانه لاستیک‌سازی لرستان پروژه صنعتی بزرگی است که با حمایت و تسهیلات ویژه دولت در این استان ایجاد می‌شود.
استاندار لرستان با بیان این که موقعیت زمین در نظر گرفته شده در این راستا بسیار عالی و دارای شرایط منطقه ویژه اقتصادی است، گفت: در خصوص تأمین زمین موردنیاز 16 هکتار زمین از جنوب شرکت شهرک‌های صنعتی خرم‌آباد برای راه‌اندازی این کارخانه در نظر گرفته خواهد شد و شرکت شهرک‌های صنعتی این زمین را اختصاص خواهد داد و در خصوص تأمین آب موردنیاز، این مورد نیز توسط آب منطقه‌ای استان به میزان پنج لیتر آب در ثانیه تأمین خواهد شد،
بازوند با بیان این که مدیریت استان برای جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی کمک‌های ویژه‌ای انجام می‌دهد، گفت: طراحان این کارخانه دارای سوابق درخشانی در زمینه طراحی کارخانجات لاستیک‌سازی می‌باشند و این گروه در طراحی و فعالیت بزرگ‌ترین کارخانه‌های لاستیک دنیا مشارکت داشته است و از سرمایه‌گذاران توقع داریم این طرح را به‌سرعت به سرانجام برسانند چراکه راه‌اندازی این کارخانه رونق هرچه بیشتری در وضعیت اقتصادی استان ایجاد می‌کند.
قابل ذکر است کارخانه تایر لرستان با سرمایه‌گذاری 209 میلیون یورو معادل 7 هزار میلیارد ریال با ظرفیت اشتغال‌زایی یک هزار و 200 نفر در استان لرستان راه‌اندازی خواهد شد؛ سرپرست هیأت چینی طراح کارخانه لاستیک‌سازی لرستان از راه‌اندازی این کارخانه تا 36 ماه آینده خبر داد.

استاندار لرستان: کارخانه لاستیک‌سازی در لرستان احداث می‌شود


دیدگاه‌ها  

#1 حامد 1394-10-23 22:55
خوش حال بشيم؟ کلنگ این کارخانه رو دوسال پیش زدند تازه يادشون اومده....
نقل قول کردن
#2 حمید ت 1394-10-23 23:44
امیدواریم با تلاش استاندار محترم هر چه زودتر این کارخانه ساخته شود تا شاید کمکی به این همه جوانان بیکار شود..
نقل قول کردن
#3 کریم 1394-10-24 07:52
نشستن نزدیک بزرگان بزرگی نمی آورد. امید وارم برخی با سنگ اندازی خود مانع احداث شرکت لاستیک سازی نشوند .حمایت پیش کششان باد.
نقل قول کردن
#4 كريم 1394-10-24 07:54
ولله اگر برخی ازمد.. سنگ اندازی نمی کردند .خیلی جلوتر مشکل آب لاستیک سازی حل و فصل شده بود . سنگ اندازی قدرت نمی خواهد.
نقل قول کردن
#5 محمدی 1394-10-25 11:09
اقای بازوند کشت و صنعت چی شد ....حالا نوبت لاستیک سازی شده ....ای لرستان بی کس
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا