یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: سازمان اقتصادی کوثر وابسته به بنیاد شهید از ابتدای سال 93 تا کنون 10 هزار میلیارد ریال در این استان سرمایه‌گذاری کرده است.
به گزارش ايرنا، "هوشنگ بازوند" ظهر شنبه در خصوص فعالیت‌های سازمان اقتصادی کوثر افزود: طرح برج‌های دوقلو کیو به منظور رسیدن به توسعه پایدار شهری با مشارکت شهرداری و شرکت معین‌کوثر (از شركت‌هاي زيرمجموعه سازمان كوثر) و به مساحت 19 هزار متر مربع در دست انجام است.
وی اظهار داشت: عملیات اجرایی طرح اوایل سال گذشته و با اعتبار 4 هزار و 30 میلیارد ریال آغاز شده و قرار است تا 3 سال آینده به بهره‌برداری برسد.
وی گفت: این پروژه دارای 25 طبقه مسکونی، 2 پارکینگ، 3 طبقه تجاری و یک قسمت ورزشی است.
بازوند تصریح کرد: اجرای طرح بزرگ تجاری، اداری و مسکونی کیو در سال 82 با نام پروژه "ونک‌پارک" خرم‌آباد آغاز که متاسفانه پس از مدتی تعطیل شد.
استاندار لرستان همچنین اجرای طرح بزرگ پرورش ماهی کهمان الشتر و الیگودرز را از دیگر اقدامان سازمان اقتصادی کوثر در استان برشمرد و افزود: این سازمان در سرمایه‌گذاری یک واحد معدن سنگ و واحد تولید 100 هزار قطعه‌ای مرغ مادر در شهرستان دوره چگنی نیز سرمایه‌گذاری کرده است.
بازوند اضافه کرد: به تازگی نیز سازمان اقتصادی کوثر برای سرمایه گذاری یک‌هزار و 200 میلیارد ریالی جهت راه‌اندازی واحد سرم‌سازی و تولید داروی دامی در دورود اعلام آمادگی کرده است.
به گفته وی برای اجرای این طرح 50 هکتار زمین در نظر گرفته شده و 3 گزینه پیشنهادی برای تصمیم‌گیری نهایی به سازمان اقتصادی کوثر معرفی شده که مقرر شد نتیجه تا 10 روز آینده اعلام شود.
 

دیدگاه‌ها  

#1 حمید ت 1394-10-12 16:37
در این زمان که قیمت نفت خیلی افت کرده و دولت بودجه طرحهای عمرانی رو به ناچار کاهش داده تنها راه توسعه لرستان سرمایه گذاری بخش خصوصیه...
نقل قول کردن
#2 سپهر 1394-10-12 22:15
بی صبرانه در انتظار سر بر افراشتن برج های دوقلو در مجاورت دریاچه زیبای کیو خرم آباد هستیم.اما به نظر میاد که پروژه کند پیش میره!امیدواریم شاهد سرعت گرفتن روند عملیات اجرایی این پروژه بزرگ باشیم.ان شاالله
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا