یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس کل دادگستری استان همراه معاونین خود و رییس اتاق بازرگانی خرّم‌آباد از قسمتهای مختلف مجتمع کشت و صنعت لرستان ديدن كرد.
به گزارش روابط عمومی دادگستری لرستان، "جعفر بدري" در حاشيه اين بازديد با بيان اين كه دستگاه قضایی با تمام توان از اقتصاد مقاومتی حمایت می‌کند و حامی تمامی سرمایه‌گذارانی است که قصد خدمت در استان محروم لرستان را دارند، اظهار داشت: نمونه بارز این موضوع مجتمع کشت و صنعت لرستان است که پس از 20 سال تعطیلی به همت تمامی مسئولان استان و یک سرمایه‌گذار خارجی روند رونق را در پیش گرفته است.
رییس شورای قضایی استان خاطر‌نشان کرد: قطعاً وجود سرمایه گذاران واقعی که قصد عمران و آبادانی استان لرستان را دارند فرصت مناسبی از که ظرفیت‌های بالقوه این استان بالفعل شود، لرستان ظرفیت‌های خوبی را در سه بخش کشاورزی، صنعت و خدمات دارد و علاوه بر این‌ها از پتانسیل فوق العاده‌ای در عرصه گردشگری برخوردار است و همین مهم باعث گردیده است تا دستگاه قضایی استان با تمام توان از اقتصاد مقاومتی در این استان محروم حمایت نماید.
رییس کل دادگستری لرستان تاکید کرد: توسعه حق لرستان است، زیرا لرستان از لحاظ وجود نیروي کار ماهر و مواد اولیه و منابع خدادادی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و مضافاً مردم ولایتمدار، شهید‌پرور و همیشه در صحنه لرستان همواره پشتیبان واقعی ولایت فقیه و نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند، خدمت به مردم این استان افتخار بزرگی است.
بدری در ادامه تشریح کرد: حمایت ویژه قضایی از سرمایه‌گذاری در استان لرستان و همت تمامی دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های متولی امر بستر مناسبی را فراهم کرده که تمامی سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی علاوه بر سودآوری شخصی و شرکتی نقشی در توسعه لرستان سربلند داشته باشند.
وي با ابراز گله‌مندی از دولت‌های گذشته که لرستان را مورد بی‌مهری قرار داده بودند بیان داشت: متأسفانه بی‌مهری فراوانی در عرصه سرمایه‌گذاری در لرستان صورت پذیرفته است و نمایندگان و دولت‌های گذشته در این زمینه مسئولند، چرا باید استان‌های همسایه لرستان از لحاظ اقتصادی توسعه یافته‌تر باشند؟
رییس شورای قضایی لرستان با بيان اين كه مدیریت ضعیف سنوات گذشته باید اصلاح شود، تصريح كرد: علت‌ها را باید بررسی و در جهت رفع آن‌ها کوشید.
در پایان این بازدید سه ساعته، بدری ابراز امیدواری نمود با رونق مراکز اقتصادی در لرستان شاهد کاهش بیکاری و آمار جرایم باشیم به همین منظور دستورات قضایی لازم به دادستان مرکز استان و مسئولان ذی‌ربط داده شده است مضاف بر این که مدیرعامل شرکت کشت و صنعت می‌بایست گزارش عملکرد جامعی از عملیات راه‌اندازی این شرکت را در اختیار کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان قرار دهد.
 رییس کل دادگستری لرستان از مجتمع كشت و صنعت ديدن كرد/ دولت‌هاي گذشته در حق لرستاني بي‌مهري كرده‌اند
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 حمید ت 1394-08-21 16:25
انشاءالله با راه اندازی گشت و صنعت لرستان برای عده ای زیادی از هم استانیها اشتغال ایجاد میشه ضمن اینکه . منافع زیادی هم برای استانمان در بر دارد . افرین به استاندار محترم که توانست یه سرمایه دار با توان مالی بالا رو جذب لرستان کند . کشت و صنعت لرستان بسیار عظیمه حیف بود که بلا استفاده بماند. 250 سوله هزار متری داشت خاک میخورد.
نقل قول کردن
#2 خرم آبادی 1394-08-21 21:21
درود بر دکتر بازوند مرد سازندگی
نقل قول کردن
#3 رامین 1394-08-21 21:32
انصافا باید از استاندار محترم جناب اقای بازوند تشکر کرد که سرمایه گذار قوی برای کشت و صنعت خرم اباد به استان اورد
نقل قول کردن
#4 محمد 1394-08-21 22:34
کی اغار بکار میکنه ما یریم سر کار؟ تاریخ افتتاحش کیه؟
نقل قول کردن
#5 آرمین 1394-08-24 00:11
آقای دادستان یه سری به شهرک زاگرس بزن وگرنه کشت و صنعتی که به تلاش های استاندار و سرمایه خارجی راه اندازی شده نیازی به سركشي نداره
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا