یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: میزبانی استان لرستان برای برگزاری بیست و دومین اجلاس سراسری نماز، فرصتی مغتنم و ارزشمند و توفیقی الهی برای بهره‌مندی هرچه بیشتر از برکات نماز به عنوان یک فریضه الهی است.

به گزارش يافته، حبيب‌الله دهمرده در جلسه هم‌اندیشی برگزاری اجلاس سراسری نماز در استان، افزود: برگزاری این اجلاس در استان لرستان به طور یقین موجب آشنایی بیش‌تر و بهتر مردم به ویژه جوانان و نوجوانان استان با برکات گسترده و بی‌شمار نماز برای نزدیکی هرچه بیشتر به خداوند خواهد شد.

وی اظهار داشت: به همین منظور ضروری است تمام دستگاه‌های اجرایی استان با به کارگیری ظرفیت‌ها و امکانات موجود، زمینه برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این اجلاس در استان را فراهم کنند.

استاندار لرستان تاکید کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و اقدام کنیم که بیست و دومین اجلاس سراسری نماز در لرستان به یکی از بهترین و پرشورترین اجلاس برگزار شده در سطح کشور تبدیل شود.

دهمرده اظهار کرد: برگزاری باشکوه و شایسته این اجلاس در لرستان به شکل متناسب با جایگاه و اهمیت نماز در دین اسلام، موجب می‌شود تا اجلاس لرستان به الگویی برای برگزاری سنوات آینده آن در کشور تبدیل شود.

دبیر اجلاس سراسری نماز نیز در این نشست گفت: این اجلاس با شعار محوری نماز و سبک زندگی انسان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علي اسماعيليان افزود: برای برگزاری اجلاس سراسری نماز در استان لرستان 6 کمیته ارزشیابی، علمی، تبلیغ و اطلاع رسانی، حفاظت و حراست، پشتیبانی و فرهنگی تشکیل شده است.

همچنين مسوول کمیته علمی‌پژوهشی بیست و دومین اجلاس سراسری نماز، از راه‌اندازی پایگاه مجازی و اینترنتی این اجلاس به میزبانی استان لرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام قاسم متقی‌نیا با اعلام این خبر گفت: این پایگاه مجازی و اینترنتی به نشانی namaz.sriau-lrs.ir راه‌اندازی شده است.

وی معرفی محورها و موضوعات اجلاس نماز، تصویب راهنمای ارسال مقالات، آماده کردن فرم‌های داوری، انتخاب 40 استاد به‌عنوان اساتید داور و صدور ابلاغ برای آنها، برگزاری نشست‌های هماهنگی در ارتباط با داوری مقالات و سطح‌بندی شرکت‌کنندگان و شیوه‌های مقاله را از دیگر فعالیت‌های کمیته علمی و پژوهشی بیست و دومین اجلاس سراسری نماز به میزبانی استان لرستان بیان کرد.

وي بيان داشت: تا‌ کنون 8 مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه اجلاس سراسری نماز ارسال شده و در مجموع تا کنون 10 نشست توسط کمیته علمی‌‌پژوهشی اجلاس نماز برگزار شده است.

حجت‌الاسلام متقی‌نیا ادامه داد: تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد، سفر آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی به استان و دیدار دانشجویان با ایشان و همچنین میزبانی بیست و دومین اجلاس سراسری نماز و واگذاری کمیته علمی و پژوهشی آن به دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد از توفیقاتی است که طی ماه‌های اخیر شامل حال این دانشگاه شده است.

بیست و دومین اجلاس سراسری نماز؛ شهریورماه امسال در لرستان برگزار می‌شود. اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، مسوول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی بیست و دومین اجلاس سراسری نماز در استان می‌باشد.

شايان ذكر است بیستمین اجلاس سراسری نماز به میزبانی استان بوشهر و با موضوع «نماز و مسجد طراز اسلامی» و بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز نیز به میزبانی استان کرمانشاه با موضوع «نماز و نهضت مسجد سازی» برگزار شد.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا