یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: توسعه فعالیت‌های فرهنگی در شهر بروجرد نیازمند مشارکت و تعامل دستگاه‌های اجرایی است.

به گزارش يافته، "نادر ارجمندی" افزود: شهرداری بروجرد طی سال‌های گذشته اقدامات خوبی در راستای توسعه فرهنگی در شهر انجام داده است.
وی اضافه کرد: رسیدن به یک تعامل فرهنگی با دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری می‌تواند تداوم‌بخش توسعه فرهنگی در شهر بروجرد باشد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد افزود: بهره‌گیری از تخصص و مهارت هنرمندان برجسته بروجرد در زیباسازی شهرستان و استفاده از این قشر به عنوان مشاوران هنری در شهرداری بروجرد را خواستار شد.
ارجمندی ساماندهی قطعه هنرمندان در قبرستان دارالسلام‌، اختصاص زمین جهت احداث دارالقرآن، ایجاد سوله ورزشی در کنار پارک هنر بروجرد را ضروری عنوان کرد.
وی افزود: با برگزاری نشست‌های مشترک با شهردار بروجرد، بسیاری از خواسته‌های فرهنگی و هنری مورد استقبال و پذیرش قرار گرفت.
وی اضافه کرد: امیدواریم به زودی شاهد فعالیت‌های عمرانی فرهنگی شهرداری در بروجرد باشیم و سایر ادارات نیز درا ین بخش ورود پیدا کرده و به ارتقا فرهنگی شهرستان کمک کنند.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا