یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندار خرم آباد خواستار غني‌سازي اوقات فراغت دانش‌آموزان و استفاده بهينه از زمان فراغت در راستاي فراگيري آموزش‌هاي لازم و اساسي شد.

 

به گزارش يافته، مرتضي ولي‌پوري فرماندار و رئيس شوراي آموزش و پرورش شهرستان خرم‌آباد در نشست اين شورا كه در فرمانداري خرم آباد برگزار گرديد، طي سخناني از فعاليت‌هاي آموزش و پرورش نواحي 1 و 2 شهرستان در راستاي اسكان مهمانان نوروزي و همكاري آنان در آماده‌سازي برخي از شعب اخذ راي انتخابات آتي تقدير و قدرداني نمود.

وي در بخش ديگر از سخنان خود اظهار داشت؛ با توجه به فصل امتحانات دانش‌آموزان و به پايان رسيدن سال تحصيلي فرصتي مناسب در اختيار مسوولان تعليم و تربيت و دانش‌آموزان قرار مي‌گيرد كه مي‌بايست از اين زمان در راستاي شكوفاسازي استعداد دانش‌آموزان نهايت بهره و استفاده صورت گيرد.

فرماندار خرم آباد خواستار غني‌سازي و استفاده بهينه از اين فرصت مغتنم گرديد و گفت: مسوولان بايد با برنامه‌ريزي دقيق و كار كارشناسي شده ابتدا نيازهاي دانش‌آموزان را شناسايي و سپس نسبت به فراهم‌سازي امكانات و پيش‌زمينه‌هاي آن اقدام نمايند تا بتوان از اين فرصت استفاده وافي و كافي را به عمل آورد.

رئيس شوراي آموزش و پرورش در بخش ديگر از سخنان خود خواستار تسريع در روند ساخت پروژه‌هاي نوسازي مدارس گرديد و گفت: چندين مدرسه در سطح شهر خرم‌آباد با پيشرفت فيزيكي بالاي 85 درصد در حال ساخت است كه اميد مي‌رود با تلاش مسوولان و تخصيص اعتبارات لازم در ابتداي سال تحصيلي جديد شاهد افتتاح و قرار گرفتن آنان در سيستم آموزشي باشيم.

 

 

 

 

كامبيز نورخدايي

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا