یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فیلم مستند "برای گونگادین بهشت نیست" طی هفته آينده اکران و نقد و بررسی می‌شود. به گزارش يافته و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، فیلم مستند "برای گونگادین بهشت نیست"به تهیه‌کنندگی این اداره کل و تولید شده و هشتم اسفندماه در تالار شهید آوینی ارشاد خرم‌آباد اکران و نقد می‌شود.
"سید غلامرضا نعمت پور"کارگردان این اثر مستند در رابطه با خلاصه فیلم اظهار داشت:‌ سال‌های نه چندان دور در دل شب‌های سرد زمستان و روزهای گرم تابستان مردی ژنده‌پوش در گوشه از مخروبه‌های امام‌زاده جعفر بروجرد دست به نوشتن کتابی می‌زند که به گفته خودش سال‌ها بعد در جهان همچون توپ صدا خواهد کرد .
علی میردریکوند نویسنده مهجور کتاب برای گونگادین بهشت نیست اینک از اعماق تاریخ معاصر سر برآورده است و همچون پنجاه سال پیش بر سر زبان‌ها افتاده است. نویسنده‌ای که مه و خورشید و فلک دست در دست هم داده بودند تا گم‌نام زندگی کند و گم‌نام جهان هستی را وداع گوید. مردی که سراسر زندگی‌اش در ابهام است .
مستند برای گونگادین بهشت نیست به نویسندگی و کارگردانی "سید غلام‌رضا نعمت‌پور" تلاشی است برای زدودن گرد غربت از زندگی نویسنده‌ای که می‌رفت به افسانه بدل گردد. تلاشی است برای بازشناسی کتاب و زندگی این عاشق. کسی که عشقش به یادگیری زبان انگلیسی باعث شد تا اثری خلق کند که همگان را در گوشه گوشه‌ی این دهکده بزرگ، انگشت به دهان کند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا