یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندار شهرستان خرم آباد در جلسه ستاد اعتكاف شهرستان خرم آباد كه در محل سالن جلسات فرمانداري اين شهرستان برگزار گرديد از آمادگي لازم دستگاه‌هاي اجرايي و ارگانهاي اين شهرستان جهت برگزاري باشكوه مراسم اعتكاف خبر داد.

به گزارش يافته، مرتضي ولي‌پوري با تاكيد بر زنده نگاه داشتن فرهنگ اعتكاف به تبيين تاثير اين فرهنگ غني بر همه ابعاد زندگي معتكفين و جامعه پرداخت و گفت: عشق و علاقه جوانان و احاد مردم خرم‌آباد نسبت به اعتكاف قابل تحسين است و مردم هر ساله در ايام رجب با حضور در مساجد و اعتكاف نسبت به تصفيه روح و جان خود اهتمام مي‌ورزند، لذا مي‌طلبد با ارائه راه‌كارهاي مناسب بر بهينه نمودن خدمات‌رساني اقدام نمود.

وي اذعان داشت: در شهرستان خرم‌آباد تقريباً 5 هزار نفر از خواهران و برادران بالاخص جوانان در 32 مسجد سطح شهرستان، بخش‌ها و روستاهاي معتكف خواهند شد.

ولي‌پوري افزود: در اين راستاي به منظور دست‌يابي به همه ظرفيت‌ها، با همكاري دستگاه‌هاي ذي‌ربط به دنبال فراهم نمودن شرايطي هستيم كه با استفاده از حضور علما و روحانيت معظم در مساجد، ضمن تشريح و تبيين فلسفه خود شناسي و خود آزمايي ديني اعتكاف و آگاهي‌بخشي به مردم در ترويج اين فرهنگ معنوي همت گمارده شود.

 

 

 

كامبيز نورخدايي

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا