یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مديركل آموزش و پرورش لرستان از پرداخت نيمي از حق بيمه طلايي فرهنگيان لرستان از محل اعتبارات ابلاغي وزارت خبر داد.

به گزارش يافته، سيد حجت‌الله كلانتري با اعلام اين كه حق بيمه هر يك از افراد متقاضي 23 هزار و 500 تومان مي‌باشد گفت: به ادارات حجت الله كلانتري, مدير كل آموزش و پرورش لرستان, يافته نيوزو مناطق استان ابلاغ شده كه از اول ارديبهشت‌ماه مبلغ 11 هزار و 750 تومان بابت هر نفر از حق بيمه‌شدگان كسر و به حساب شركت بيمه‌گر واريز شود.

وي افزود: سهم آموزش و پرورش از محل اعتبارات رفاهي آن قابل پرداخت است.

مديركل آموزش و پرورش لرستان همچنين زمان آغاز ثبت نام دانش‌آموزان در تمامي پايه‌هاي تحصيلي را از 16 خردادماه تا 15 تيرماه اعلام كرد.

كلانتري در اين خصوص اظهار داشت: اوليا دانش‌آموزان پايه اول ابتدايي قبل از آغاز ثبت نام بايد با مراجعه به مدارس، فرم سنجش سلامت فرزندان خود را دريافت كنند.

وي از نظارت 45 مسوول و كارشناس ارزيابي بر امر ثبت نام دانش‌آموزان خبر داد و گفت: به منظور پاسخ‌گويي به درخواست‌ها و شكايات در خصوص ثبت نام دانش‌آموزان، مردم مي‌توانند با شماره تلفن  4205004 ستاد نظارت بر ثبت نام اداره كل آموزش و پرورش لرستان در اساعات اداري تماس بگيرند.

كلانتري با بيان اين كه دانش‌آموزان هنگام ثبت نام در مدارس دولتي فقط هزينه بيمه را پرداخت مي‌كنند گفت: ستاد نظارت و رسيدگي به امر ثبت نام اداره كل آموزش و پرورش لرستان علاوه بر بررسي روند ثبت نام، وضعيت واحدهاي آموزشي با تاكيد بر يك نوبته بودن مورد بررسي قرار خواهد گرفت.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا