یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: زبان فرهنگ و هنر بهترین ابزار برای انتقال و بازگو نمودن رویدادهای انقلاب اسلامی است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان،"ماشاالله امان‌الهی‌بهاروند"معاون فرهنگی با اشاره به پاسداشت ایام‌الله مبارک دهه فجر به‌عنوان میراث بزرگ امام خمینی (ره) و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تداوم راه برنامه‎های فرهنگی هنری دهه مبارک فجر لرستان اعلام شدآن‌ها افزود: از آن‌جا که انقلاب شکوهمند اسلامی دارای ماهیت فرهنگی است و امروز بر طبق فرامین مقام معظم رهبری باید کارهای فرهنگی در سطح جامعه بیش از پیش گسترش یابد و ایام دهه مبارک فجر که یادآور خاطرات و حماسه سازی مردم ایران در مقابل رژیم ضد فرهنگی و دژخیم پهلوی است بهترین فرصت برای آشنایی نسل سوم انقلاب با اهداف عالیه فرهنگی این نظام مقدس است و ما نیز در ستاد دهه فجر تصمیم به برگزاری مراسم فرهنگی هنری با انسجام بیش‌تر در سطح استان گرفته‌ایم.
بهاروند گفت: جهت ایجاد انگیزه و تنویر افکار عمومی، معرفی و تبیین ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و به جهت حضور حماسی و مشارکت مردم برنامه‌های اجرایی به صورت مشترک و با همکاری همه نهادها و دستگاه‌های عضو برگزار شود.
وی افزود: استفاده از برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوع و شاد در ایام‌الله دهه فجر موجب می‌شود علاوه بر پاسداشت این روزهای مقدس، شورونشاط این ایام حفظ گردد لذا دستگاه‌های دولتی به صورت جدی و پر رنگ‌تر از سال‌های گذشته در برنامه‌ها حضور داشته و در برپایی اقداماتی که می‌توان شادی و نشاط این ایام را یادآور شد تلاش کنند.
بهاروند در ادامه خاطر نشان کرد: برنامه‌های امسال با شکوهتر از سال‌های گذشته، در قالب ابزار و زبان فرهنگ و هنر برای جلب هرچه بیشتر مشارکت مردم با خلاقیت و نوآوری‌های جدید برای بزرگداشت دهه فجر اجرا می‌شود.
 وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی و هنری نقاشی، خوشنویسی، کتاب، عکس گفت: انتشار ویژه‌نامه‌های مختلف خبر و اطلاع‌رسانی، اجرای تئاتر، تولید پوسترهای انقلاب اسلامی، برگزاری جشنواره‌های فجر، رونمایی از طرح‌های فرهنگی هنری، ارسال پیامک فرهنگی، فعالیت در فضای مجازی، محوطه‌سازی همکاری با ستادهای مردمی و دولتی، اعزام مبلغ و روحانی، پخش سرودهای انقلابی، برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، غبارروبی مزار شهدا، حمایت و هدایت جشن‌های مردمی، تولید و ساخت نرم‌افزار، نصب پرچم و گردهمایی هنرمندان انقلاب اسلامی... از برنامه‌های کمیته فرهنگی و هنری دهه فجر هست.
 
 
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا