یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان از برگزاری دومین دوره آموزشی برای مدیران کانون‌های تازه تاسیس این استان خبر داد.

به گزارش يافته، حجت‌الاسلام "سید علی موسوی"، مسوول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان با اعلام این خبر گفت: دومین دوره آموزشی مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری تازه تاسیس این استان 18 اردیبهشت در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی با بیان این که نخستین دوره آموزشی این مدیران طی اسفندماه سال 91 برگزار شد، افزود: دومین دوره آموزشی با حضور 20 نفر مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری تازه تاسیس این استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام موسوی اظهار داشت: در این دوره آموزشی مسوولان کانون‌های تازه تاسیس آموزش‌های تخصصی مدیریت و سازمان‌دهی، نحوه برگزاری همایش‌ها و مراسم‌ها، برگزاری اردوها و برپایی نمایشگاه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی را فرا می‌گیرند.

این مقام مسوول اذعان داشت: نحوه برگزاری برنامه‌های فرهنگی، جنگ نرم، مدیریت فرهنگی، آشنایی با برنامه‌های ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از دیگر سرفصل‌های آموزشی این دوره است.

حجت‌الاسلام موسوی عنوان کرد: آشنایی با اصول سیاست‌گذاری تدوین شاخص، آشنایی با اصول برنامه‌ریزی، مخاطب‌شناسی، ارتباطات موثر، آشنایی با معضلات و مسائل جوانان و نوجوانان و آشنایی با راه‌کارهای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد از دیگر محورهای این دوره آموزشی است.

مسوول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان اظهار کرد: دراین دوره آموزشی همچنین ساختار اداری کانون‌های فرهنگی‌‌هنری مساجد و نیز روند تخصیص اعتبار به فعالیت‌های این کانون‌ها تشریح می‌شود.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا