یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سيد سعيد شاهرخي معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري لرستان با جمعي از مديران كل اين استانداري به مناسبت 16 آذر روز دانشجو در جلسه پرسش و پاسخ دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد خرم‌آباد حضور يافت.
به گزارش یافته، در اين جلسه  كه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامي واحد خرم‌آباد و با حضور جمع كثيري از مسئولين، اساتيد و دانشجويان اين دانشگاه و به مناسبت 16 آذر روز بزرگداشت مقام دانشجو برگزار شد شاهرخي در سخناني به تبيين مقام دانشجويان و نقش آنان در عرصه‌های مختلف اجتماعي، سياسي فرهنگي پرداخت.
وي جنبش دانشجويي را يك حركت ریشه‌دار، اصيل و مؤثر دانست و ويژگي بارز آن را استکبارستیزی ذكر کرد كه اوج استکبارستیزی آنان در واقعه 16 آذر سال 1332 به نمايش درآمد.
شاهرخي  اظهار داشت: حركت دانشجويي و دانشجويان مسلمان ايران هميشه در عرصه‌های مهم تاريخي پيشتاز بوده و بخصوص در شکل‌گیری و پيروزي انقلاب اسلامي، تداوم انقلاب،تسخير لانه جاسوسي و حضور قهرمانانه در دوران دفاع مقدس و همچنين امروز حضور در جوانان عزيز دانشگاهي در عرصه‌های علمي جهانيان را متحير  مستكبران را به زانو در آورده است.
سید سعید شاهرخی ادامه داد: مهم‌ترین ویژگی جنبش دانشجویی استکبار ستیزی و عدالت‌خواهی است که این مهم را در دوران انقلاب شکوهمند اسلامی و در مقاطع مختلف جمهوری اسلامی به‌خوبی نمایش داده‌اند.
شاهرخی با بیان اینکه در استان لرستان و پیرو سیاست‌های دولت تدبیر و امید که رکن اصلی آن صداقت و شفافیت است، دولت همواره طرفدار فضای باز سیاسی و اجتماعی است، افزود: در این راستا اقدامات و برنامه‌های متعددی انجام شده است که توجه به فعالیت‌های قانونمند تشکل‌های دانشجویی به‌عنوان بازوان اصلی فکری در جامعه یکی از این برنامه‌ها است.
وی تصریح کرد: همه‌چیز باید بر اساس عقلانیت و تدبیر پیش برود و شایستگان در مصدر امور باشند.
وی جنبش دانشجویی را یکی از ظرفیت‌های خوب استان عنوان کرد و گفت: دانشجو به‌مثابه طیف پیشرو در جامعه که همواره در خدمت عدالت و پیشرفت بوده است امروز باید پای‌کار باشد و با خدمات فکری و پژوهشی خود دولت خدمتگزار در استان را یاری کند.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار لرستان با بیان برنامه‌های دولت در استان اظهار داشت: اولویت اول مدیریت ارشد استان توجه به معیشت مردم است.
شاهرخی در ادامه سخنان خود به تشريح خط‌مشی دولت تدبير و اميد پرداخت و اظهار داشت: دولت آقاي دکتر روحاني با تدبير و اعتدال به دنبال پيشرفت كشور در همه جهات با استفاده از توان و ظرفيت علمي و عملي دانشجويان  بوده و دستيابي به موفقیت‌های  علمي ، سياسي فرهنگي را مرهون همت و تلاش دانشجويان  متعهد می‌داند.
بنابراین گزارش در ادامه اين مراسم سید سعید شاهرخي معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار لرستان به سؤالات تعدادي از دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد خرم‌آباد پاسخ داد.

جلسه پرسش و پاسخ دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد خرم‌آباد

منبع: روابط عمومی استانداری لرستان

دیدگاه‌ها  

#1 كاوياني 1393-09-17 16:51
این روزها بشدت به عملکرد دو حوزه ... لرستان اعتراض و انتقاد است نکته مهم این دو اداره استان ، انتقاد از سوی کارکنان آن ادارات است و هر مسئولی را در هر محفلی می بینند به این روش مدیریت معترض می شوند . نقطه مشترک این اعتراضات این است که هر دو مدیر یعنی ... به سیبل معترضین تبدیل شدند.
از دیگر موارد اشاره به عملکرد این مدیران 1- بدهی زیاد هر دو دستگاه اداری 2- نبود برنامه ای برای رفاهیات و معیشت پرسنل 3 – هر دو مدیر از مدیران ثابت دولت قبل هستند و خود را طرفدار تدبیر نمودند 4- هر دو مدیر راهکارهای اجرایی خود را از مدیریت های سایه دریافت می کنند 5- لابی گری و رایزنی برای ماندن در پست کل وقت این مدیران را گرفته 6- رفت و آمدهای سیاسی اکثر کارکنان را خسته و بی انگیزه کرده
آقاي شاهرخي فكري بحال اين ادارات مريض استان بكنيد اين حرفا براي مردم تكراري شده
نقل قول کردن
#2 گندابي 1393-09-17 16:52
مگه مردم اينقدر فرياد مي زنند از دست مديران دولت قبلي خسته شدند شما مردم را ياري كرديد ؟ كه مردم شما را ياري دهند!!!!!!!!!!! 111
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا