یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهردار خرم‌آباد با اشاره به برنامه‌ریزی شهرداری خرم‌آباد در زمینه‌های فرهنگی گفت‌: یکی از برنامه‌های شهرداری توجه به مسائل فرهنگی و معنوی است و در این خصوص شهرداری خرم‌آباد برنامه‌های جا‌معی را محمد مهرابي شهردار خرم‌آبادتدارک دیده است‌.
به گزارش روابط عمومي شهرداري خرم‌آباد، محمد مهرابی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان گفت: سیاه‌پوش کردن میادین و معابر اصلی شهر و کمک به هیأت‌های مذهبی‌، نصب طاق‌نصرت و عزا در نقاط مختلف شهر‌، تبلیغ و ترویج نماز ظهر عاشورا و ... از اقدامات شهرداری در این ایام بوده است.
وي اضافه کرد: امسال با همکاری سپاه ناحیه خرم‌آباد عزاداری و پذیرایی از عزاداران حسینی به مدت 10 شب برگزار شد.
 مهرابی با اشاره به تهیه خاک مورد نیاز هیأت‌های مذهبی در روز عاشورا افزود: به منظور تهیه‌ی هیزم مورد نیاز و با نظر کارشناسان فنی منابع طبیعی، درختان خشک شده از اطراف شهر جمع‌آوی و بین هیأت‌ها توزیع شد تا از تخري طبيعت جلوگيري شود.
وي هچنین خاطر‌نشان کرد: روز عاشورا در اقدامي ضربتی کلیه معابر وخیابان‌های شهر توسط نيروهاي شهرداري خرم‌آباد پاک‌سازی شد.
شهردار مركز استان با اشاره به تداوم فعالیت‌های فرهنگی در اين سازمان گفت‌: یکی از مطالبات به حق مردم گسترش وتوجه به فرهنگ غنی اسلام و افزایش تحرک دستگاه‌های اجرایی در این بخش است.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 مصطفی 1393-08-15 18:32
اقای شهردار چه خبر از پروزه و طرح های شهر،شهردار قبلی هر روز شاهد تعغیرات در شهر بودیم
نقل قول کردن
#2 کیوان 1393-08-16 23:34
همه مشکلات شهر ما حل شدن و فر هنگمون مونده ! بابا بس کنیدددددددددددد دد از این حرفااااااا ما هم خداییییییی داریمممممممممم انتقام خودمون شهرمون رو از باعث بانیش می گیريم
نقل قول کردن
#3 کیوان 1393-08-16 23:35
هر دوره واسه چند تا ازتون خوب میشهه باغغ کشاورزیی رو زمین خارها خوردننن حالا بقیشمم نوش جونتوننننننننن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا