یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عصر روز چهارشنبه 14 آبان‌ماه استاندار لرستان همراه مدیر کل آموزش و پرورش لرستان‌، فرمانداران پلدختر و دوره چگنی، امام جمعه موقت پلدختر و جمعی از مسوولان محلی، ضمن دیدار با خانواده مرحوم کاظم صفرزاده و تجلیل از مجاهدت و ایثارگری او، تندیس فداکاری و ایثار را به آن‌ها اهدا کرد.
به گزارش يافته، استاندار ضمن تجلیل از خدمات معلم فداکار لرستانی اظهار داشت: صبر و حوصله خانواده مرحوم صفرزاده طي دو هفته عملیات جستجوی ستاد مدیریت بحران براي يافتن پيكر آن مرحوم قابل تقدیر است.
هوشنگ بازوند با بیان این که مدیریت استان با به کارگیری تمام ظرفیت‌ها، تمام توان خود را برای یافتن جسد قربانیان سیلاب به کار  بست اظهار کرد: ستاد مدیریت بحران‌، فرمانداران پلدختر و دوره چگنی، هلال احمر، سپاه، نیروی انتظامی‌، ارتش و به ویژه مدیر کل آموزش و پرورش لرستان و كاركنان اين نهاد با دلسوزی و جدیت تمام در این مدت برای پیدا کردن جسد این معلم فداکار زحمات زیادی کشیدند.
وی با اشاره به این که پیدا شدن جسد مرحوم صفرزاده در تاسوعای حسینی حکمتی داشته عنوان کرد: این معلم فداکار با عشق و علاقه‌ای که به دانش‌آموزان داشت در روز تاسوعای حسینی جسدش پیدا و در روز عاشورا كه مصادف با روز دانش‌آموز هم بود به خاک سپرده شد.
استاندار لرستان با تاکید بر این که دفتر شهادت و ایثار در لرستان همچنان باز است بیان کرد: در سال اخیر‌، خلبان شهید یاسر محمدی و سرتیپ خلبان علی‌احمد فرخی از نیروی انتظامی به خاطر دفاع از ارزش‌های انقلاب به فیض عظیم شهادت نائل آمدند و در این روزها هم مرحوم كاظم صفرزاده معلم فداکار لرستانی با ایثار و فداکاری که داشت جان خود را به خاطر عشق و تعهدی که نسبت به دانش‌آموزان داشت شهادت‌گونه فدا کرد و مطمئناً هم اجر و پاداش او کمتر از ثواب شهادت در راه خدا نیست‌.
بازوند اضافه کرد: فداکاری این معلم در تاریخ پرافتخار لرستان ثبت شد و عظمت و بزرگی آن کم‌تر از  رشادت و پایمردی رزمندگان 8 سال دفاع مقدس نیست.
وی با قدردانی از زحمات مدیر کل آموزش وپرورش لرستان ادامه داد: دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش بلافاصله پس از وقوع حادثه چندین مرتبه تماس گرفتند و پی‌گیر موضوع بودند و جا دارد که از تلاش تمام فرهنگیان که در این مدت متحمل زحماتی شدند نيز قدردانی کنیم.
مدیر کل آموزش وپرورش  لرستان هم با تسلیت فقدان این معلم ایثارگر و فداکار لرستانی به خانواده بزرگ فرهنگیان و دانش‌آموزان لرستان و مردم فرهیخته و فرهنگ‌دوست گفت: روز پنج‌شنبه مشاور وزیر آموزش و پرورش به نمایندگی از مقام عالی وزارت با سفر به استان لرستان با خانواده مرحوم  کاظم صفرزاده  دیدار خواهد کرد.
گودرز کریمی‌فر اضافه کرد: مرحوم صفرزاده با ایثار و فداکاری که انجام داد‌، ضمن ثبت ایثار و فداکاری معلمان ایرانی در اذهان مردم، جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان کشور را داغدار کرد.
وی تصریح کرد: در ماه‌های آینده در جشنواره  ملی جلوه‌های معلمی از خانواده مرحوم صفرزاده تجلیل خواهد شد.
در پایان این دیدار استاندار لرستان تندیس  ایثار و فداکاری را که به تمثال مرحوم صفرزاده مزین شده بود به خانواده آن مرحوم اهدا کرد.
 استاندار تندیس معلم فداکار را به خانواده صفرزاده اهدا كرد + عكس
استاندار تندیس معلم فداکار را به خانواده صفرزاده اهدا كرد + عكس

منبع: روابط عمومي آموزش و پرورش لرستان
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا