یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دومین انتخابات خانه مطبوعات ایران در هتل باباطاهر تهران با حضور نمایندگان خانه های مطبوعات 23 استان‌ کشور و نماینده ناظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد که پس از انجام انتخابات، محمدجعفر ایرانی از لرستان به عنوان یکی از اعضای اصلی هیأت مدیره مطبوعات کشور انتخاب شد.
به گزارش یافته، همچنین بندهایی از اساسنامه این خانه اصلاح شد و امید حلالی مدیرعامل این موسسه نیز گزارش عملکرد سال گذشته را ارایه کرد.
محمدکریم کاظم پور مدیرعامل از قزوین، ابوالحسن میری از استان سیستان و بلوچستان رئیس هیأت مدیره، محمدتقی زرین چنگ از استان فارس نائب رئیس هیات مدیره، سیدحسین اصغری از خراسان جنوبی خزانه دار، مهران محمدی از اردبیل منشی و محمدجعفر ایرانی از لرستان، امید حلالی از خوزستان، فریدون معتمدیان از کرمانشاه، علی منصوری از گلستان، زریر حجتی از کهگیلویه و بویراحمد و مهدی کریمایی از استان البرز اعضای هیأت مدیره انتخاب شدند.
جواد آذرنگار از استان یزد و محمدرضا عارف از استان همدان نیز به عنوان بازرسان هیأت مدیره و فریدون معتمدیان از سوی مدیرعامل به عنوان سخنگوی خانه مطبوعات ایران انتخاب شد.

دیدگاه‌ها  

#1 لرستانی 1391-11-28 14:19
سلام وعرض ارادت به اهالی خونگرم زلرستان وخانواده مطبوعات استان
محمدجعفرایرانی یکی ازپتانسیلهای موجودوالبته ساعی استان همیشه دلاورخیزلرستان استوامیدوارم همچون رزمندگان شگفتی سازش بتواندموفق باشدوحقوق روزنامه ها راتامین کند
نقل قول کردن
#2 کیانوش بیرانوند 1391-11-28 15:01
اقای جایدری این رویداد خوب رو به شما و جامعه لرستان خجسته و شادباش میگیم و با توجه به خصایص شخصی نیکویی که در شما سراغ داریم مطمئنا مانند گذشته منشا خدمات زیادی خوهید شد.
نقل قول کردن
#3 سعید معتمدی 1391-11-28 17:23
سلام جناب جایدری عزیز.راه اندازی یافته را مجددا تبریک میگویم. خوشحالم که در این تارنما شما وکارهای شما را رصد می کنم. امیدوارم بتوانیم همراه خوبی برای دوستان عزیزمان در سراسر کشور باشیم.ضمنا ممنونم از عکس هایی که از منطقه پاپی گذاشتین.عکسهایی از روستاهای کولوی و پشت کره و دره اشگفت و پل آب مامون و تونل پنجره ! مربوط به ایستگاه چم سنگر بی نهایت مسرورم وتوفیق شما را از خدای بزرگ خواهانم وشما را لینک می کنم. ضمنا انتصاب اقای ایرانی را تبریک میگویم.
نقل قول کردن
#4 چنگیز رحمتی 1391-11-28 18:12
مبارک امیدوارم برقرار باشید تا اوج...
نقل قول کردن
#5 آریوبرزن 1391-11-29 15:09
جناب جایدری عزیز
ضمن تبریک به شمابابت راه اندازی سایت خبری وان شالله وزین وتاثیرگذاریافته ،تبریک انتخاب موثرجناب ایرانی راهم خدمت همه دوستانم وخانواده مطبوعاتی استان وکشورتبریک می گویم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا