یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

طبق مصوبه هیأت امناي دانشگاه لرستان 29 واحد مسکونی سازمانی از طریق مزایده حضوری بین اعضای هیأت علمی دانشگاه به فروش رسید و با استفاده از وجوه حاصل، یک قطعه باغ به مساحت 9 هزار مترمربع در منطقه کیلومتر 5 جاده خرم‌آباد به الشتر جهت احداث مجتمع فرهنگی‌رفاهی دانشگاه اقدام در نظر گرفته شد.

حسن زمانيان رئيس دانشگاه لرستانبه گزارش يافته، رئيس دانشگاه لرستان در این خصوص اظهار داشت: پس از جلسات متعدد و نشست‌های متوالی با مشاوران، نقشه عملیاتی این واحد در 7 طبقه طراحی شد و عملیات اجرایی این مجتمع در 5500 مترمربع شامل استخر و فضاهای ورزشی در طبقه زیرزمین و در طبقه سوم و چهارم و پنجم این مجتمع هتلی قرار دارد.

دكتر حسن زمانيان افزود: اين هتل 5 سوییت و 36 اتاق در طبقه ششم، دو تالار 700 نفره در طبقه اول و دوم به صورت مجزا برای خانم‌ها و آقایان، رستوران روباز 170 نفره در طبقه هفتم، سالن اجتماعات 250 نفره در طبقه همکف خواهد داشت و از سيزدهم ارديبهشت عميليات اجرايي آن آغاز مي‌شود.

وي افزود: این مجتمع جهت جشن‌ها و مناسبت‌های ملی، جشن ورودی دانشجویان، مراسم‌هاي دانشگاه لرستان، پذیرش مهمان از کل کشور، برگزاری همایش‌ها و جلسات ملی و استانی، برگزاری نشست‌های مهم مربوط به وزارت علوم و سایر دانشگاهها کاربرد خواهد داشت.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا