یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

قائم‌مقام وزیر آموزش و پرورش گفت: 2.5 درصد معلمان کشور در سطح شهرستان، استان و کشور در هفته معلم به عنوان معلم نمونه انتخاب شدند.

به گزارش يافته، اسد گرمارودي با بیان این که از هر 10 نفر در سطح مدرسه، یک نفر به عنوان معلم نمونه انتخاب شده است، اظهار داشت: 24 هزار و 532 نفر به عنوان معلمان نمونه در سه سطح شهرستان، استان و کشوری برگزیده شده‌اند.

وي با تأکید بر اینکه نفرات برتر باید 300 امتیاز از کف نمره را کسب کرده باشند، افزود: در سطح شهرستان 20 هزار و 908 نفر، در سطح استان، 3500 نفر و در سطح کشور 68 نفر از 32 استان حائز رتبه برتر شده‌اند.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش گفت: در بخش دانش از 68 برگزیده کشوری، 36 نفر دارای تألیف بوده، 48 نفر دارای مقالات برتر پژوهشی بودند و 40 نفر دارای مدرک دکترا و فوق لیسانس هستند.

وی ادامه داد: در بخش مهارت، از تعداد برگزیدگان کشوری، 3 نفر مخترع، 44 نفر برگزیده در جشنواره‌های الگوی برتر تدریس، 65 نفر برگزیده فناوری‌های هفت‌گانه و 31 نفر در بخش‌ فناوری‌های نوین تولید محتوا داشته‌اند.

گرمارودی اضافه کرد: در بخش ارزش‌ها نیز 2 نفر حافظ قرآن، 2 نفر آزاده، 61 نفر عضو بسیج، 20 نفر حضور در جبهه و 4 نفر زنان فرهنگی سرپرست خانوار هستند.

وی همچنین به جنسیت 68 برگزیده کشوری اشاره کرد و افزود: 46 نفر فرهنگی مرد و 22 نفر فرهنگی زن هستند.

شايان ذكر است كه امسال از 575 معلم نمونه استان لرستان در هفته معلم تجليل مي‌شود و شنيده‌ها حكايت از آن دارد كه به 39 معلم نمونه استاني هر كدام 5 ميليون ريال و به 534 معلم نمونه شهرستان‌ها هر كدام 3 ميليون ريال اهدا مي‌شود.

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا