یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مسوول برگزاری نخستین مسابقه عکس "قاب ماندگار" لرستان گفت: این مسابقه به همت مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان لرستان هم‌زمان با برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری خیرین مدرسه‌ساز با حضور علاقه‌مندان عکاس هنری و خبری در محل اردوگاه دانش‌آموزی خرم آباد برگزار می‌شود.

به گزارش يافته، فیروز اسماعیلی‌نژاد هدف از برگزاری این مسابقه را ترویج و توسعه فرهنگ مشارکت‌های مردمی عنوان کرد و گفت: دهم اردیبهشت‌ماه شاهد برگزاری این مسابقه عکس در دو بخش آزاد شامل طبیعت اردوگاه دانش‌آموزی و بخش ویژه شامل حاشیه‌های جشنواره خیرین مدرسه‌ساز خواهیم بود.

وی اظهار داشت: در همین راستا از تمامی هنرمندان، عکاسان و علاقه‌مندان دعوت می‌‌شود تا با اولویت قرار دادن حاشیه و تصاویر آرزوها و عواطف انسانی جهادگران راه مدرسه‌سازی و همچنین ظرفیت‌های اردوگاه فرهنگی تربیتی در قاب تصویر ثبت و ضبط نمایند.

مسول برگزاری نخستین مسابقه عکس قاب ماندگار در ادامه اضافه کرد: مهلت ارسال آثار شرکت‌کنندگان در مسابقه تا 15 اردیبهشت‌ماه سال جاری است و علاقه‌مندان می‌توانند 5 اثر ممتاز خود را بر روی لوح فشرده به دبیر‌خانه جشنواره در محل مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان ارسال کنند.

اسماعیلی‌نژاد افزود: از برگزیدگان دو بخش این رقابت تندیس ویژه جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ دوازده میلیون ريال برای 6 عکاس برگزیده در نظر گرفته شده است که در همین راستا مبلغ 3 ملیون ریال، 2 میلیون ریال و یک میلیون ریال به ترتیب به نفرات اول تا سوم در هر بخش  اعطا خواهد شد.

وی تصریح کرد: برپایی غرفه عکس خیرین یکی از دیگر برنامه‌های جانبی پانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز لرستان است.

قابل ذکر است به منظور تکریم از خیرین مدرسه‌ساز استان، پانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز لرستان دهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا