یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان گفت: هم‌زمان با برگزاری جشنواره‌های سراسری، پانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان لرستان روز سه‌شنبه دهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در اردوگاه ملی دانش‌آموزی آیت‌الله کمالوندخرم آباد برگزار می‌شود.

 

حسين اسدي پور مدير كل نوسازي مدارس لرستانبه گزارش يافته، حسین اسدی‌پور با بیان این که این جشنواره برای اولین باردراستان به صورت ترکیبی اجراء می‌شود افزود: در این جشنواره از خیرینی که در امر مقدس مدرسه‌سازی تعهد ایجاد کرده‌اند تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی با اشاره به این که جشنواره‌های شهرستانی نیز در حال اجرا هستند از خیرین مدرسه‌ساز دعوت کرد تا در ساخت و ساز فضاهای آموزشی و پرورشی نیز مشارکت جدی داشته باشند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان استفاده از توان و ظرفیت خیرین در بحث تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را رویکرد و اولویت اصلی این اداره کل ذکر کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم بخش عمده‌ای از پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی و پرورشی استان را توسط کمک‌های خیرین مدرسه‌ساز به اتمام برسانیم.

اسدی‌پور تحقق تعهدات خیرین مدرسه‌ساز را اولویت دیگر نوسازی مدارس لرستان برشمرد و گفت: امیدواریم خیرینی که طی سال‌های گذشته و در جشنواره‌های قبل تعهداتی را در امر مقدس مدرسه‌سازی تقبل کرده‌اند، رصد و پی‌گیری کنیم تا این تعهدات تحقق یابند.

 

عبدالرضا شفيعيان

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا