یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس اداره امور هنری‌سینمایی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: از سال 83 تا کنون 669 هنرمند، روزنامه‌نگار، خبرنگار و نویسنده در لرستان بیمه شده‌اند.

به گزارش يافته، "فرید رحمتی" با اعلام این خبر گفت: از این تعداد 300 نفر مربوط به خرم‌آباد، بروجرد 143 نفر، کوهدشت 20 نفر، پل‌دختر 15 نفر، الیگودرز 65 نفر، دورود 59 نفر، سلسله 11، دلفان 25 و ازنا 35 نفر هستند.

رئیس اداره امور هنری سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: نوع بیمه تأمین اجتماعی است که 70 درصد حق بیمه را وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و 30 درصد مبلغ آن را شخص بیمه شده پرداخت می‌کند.

رحمتی با بیان این که بیمه تکمیلی یکی دیگر از بیمه‌های است که توسط این اداره‌کل برای هنرمندان، خبرنگاران، نویسندگان انجام می‌گیرد، افزود: این بیمه به صورت سالیانه است که كلاً باید مبلغ 70 هزار تومان به حساب شركت بیمه براي يك سال واریز شود.

وی با بیان این که ثبت نام براي این نوع بیمه تا پنجم اردیبهشت فرصت دارد، گفت: نوع خدمات این بیمه پرداخت هزینه درمان بیمارستانی، عمل جراحی تا سقف 5 میلیون تومان، هزینه 6 عمل جراحی مهم سرطان، مغز و اعصاب، قلب، کبد، پیوند مغز و استخوان، ریه و ... تا سقف 10 میلیون تومان است.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا