یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از ارسال بیش از 60 اثر از سوی هنرمندان برجسته کشور به دبیرخانه جشنواره ملی پوستر سازی خلیج فارس خبر داد.

علي اسماعيليان مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستانبه گزارش يافته، حجت‌الاسلام "علی اسماعلیان" با اعلام این خبر افزود: 60 اثر تا پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره پوسترسازی خلیج فارس به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی با بیان این که از این تعداد اثر رسیده 30 اثر به بخش مسابقه خواهد رفت، اضافه کرد: به تمام شرکت‌کنندگانی که آثارشان به بخش مسابقه جشنواره راه یافته است، گواهی اهدا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ادامه داد: جشنواره ملی پوسترسازی خلیج فارس نهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

اسماعیلیان با اشاره به این که نفرات برتر به جشنواره بین‌المللی راه می‌یابند، خاطرنشان کرد: نفر اول، تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 15 میلیون ریال،  نفر دوم تندیس جشنواره، لوح تقدیر و 10 میلیون ریال جایزه نقدی، نفر سوم تندیس جشنواره، لوح تقدیر و 8 میلیون ریال جایزه نقدی و جایزه ویژه داوران(به یکی از آثار راه یافته به بخش مسابقه) 4 میلیون ریال خواهد بود.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا