یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

10رونمايي از كتاب در لرستان جلد کتاب نوشته نويسندگان لرستانی با حضور مسوولان استانی و فعالان حوزه چاپ و نشر در خرم‌آباد رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ماشا‌ءالله امان‌الهی‌بهاروند معاون فرهنگی هنری این اداره کل در این مراسم گفت: فرهنگ‌سازی در راستای نگارش، چاپ و نشر کتاب در اولویت‌های نخست این اداره کل قرار گرفته است.

وي افزود: طی سال‌های اخیر رشد قابل توجهی در حوزه مولفان و ناشران کتاب در زمینه‌های مختلف صورت گرفته و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از این روند رو به رشد حمایت می‌کند.

وی اظهار داشت: در این راستا کتاب‌های گوشواره عرش، آمریکا حقوق بشر و ایران، باباجی، تاریخ لرستان (سلجوقیه تا صفویه)، رضاخان و جنگ‌های لرستان رونمایی شد.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: همچنین گزیده اشعار اسفندیار غضنفری، بررسی اجمالی تعلیم و تربیت از دیدگاه اسلام، جنگ تحمیلی و قطع‌نامه 598، اذان صبح در شاخ شمیران و انس با قرآن نیز از دیگر کتاب‌های رونمایی شده است.

همچنین در این مراسم مولفان و ناشران به بیان برخی مشکلات خود از جمله عدم ثبات مدیریتی در حوزه فرهنگ، پدیده کپی‌رایت، گرانی کاغذ و خدمات و مشکلات چاپ اشاره و خواستار رفع این موانع شدند.

-----------------------------------------------------

* توضيح: پايگاه خبري يافته به منظور حمايت از مؤلفان هم‌استاني در ستون كناري سايت، بخشي با نام كتابخانه لرستان قرار دارده كه در آن مي‌توانيد به آثار منتشر شده توسط پژوهشگران، نويسندگان و مترجمان لرتبار دست‌رسي داشته باشيد:

http://yaftenews.ir/index.php?option=com_content&view=category&id=37&Itemid=90

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا